tromaktiko: Λάθος συμπέρασμα έβγαλες ΣΕΜΙΝΑ...

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Λάθος συμπέρασμα έβγαλες ΣΕΜΙΝΑ...



Από χθες το βράδυ υπάρχει μια παραφιλολογία την οποία ξεκίνησε η Σεμίνα Διγενή. Αποκαλύπτει όπως λέει πως πίσω από την διαχείριση του tromaktikou κρύβεται ο Τάσος Δούσης. Πάμε να δούμε όμως την πραγματικότητα...

Άλλος ξενυχτάει και άλλος παίρνει την δόξα...
Σεμίνα, καταρχήν όσοι έχουν στοιχειώδη παιδεία, πρώτα έχουν ντοκουμέντα και ύστερα μιλάνε. Εσύ μάλλον δεν έχεις. Σε προκαλώ (προσκαλώ) σε μια τετ-α-τετ συνάντηση, να σου αποδείξω πως εγώ είμαι ο διαχειριστής!

So simple... Δεν είμαι ο Δούσης λοιπόν...

ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ tro(ma)ktiko ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΑΓΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Η ιδέα στηρίχθηκε στο Troktiko...Δεν το έκρυψα από την πρώτη ώρα που βγήκαμε στον αέρα..To περασμένο Σάββατο σκέφτηκα να φτιάξω το tro(ma)ktiko...Το "έστησα" και απλά το παράτησα...
Την Δευτέρα το απόγευμα, βρέθηκα σε ένα επαγγελματικό ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, μακριά από τα παιδιά και την γυναίκα μου. ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ και έστειλα σε ένα άλλο blog (kampia) e mail για άναρτηση/διαφήμιση νέου blog...; Eγραψα  και κάποια πράγματα από καρδιάς για τον Γκιόλια και ξεκίνησα...Από εκείνη την ημέρα και ενώ έχω γυρίσει από το ταξίδι μου, δεν έχω κοιμηθεί πάνω από 10 ώρες...Προσπαθώ να οργανώσω κάτι το οποίο θεωρείται ΘΑΥΜΑ σε Παγκόσμιο επίπεδο...το tro(ma)ktiko!!!
Πέντε άνθρωποι ξέρουν ποιός είμαι ΣΕΜΙΝΑ και μέσα σε αυτούς δεν είσαι ΕΣΥ...
Βλέπεις ότι κρατάω χαμηλούς τόνους...το είπα και τις πρώτες ώρες...Είμαι tro(ma)ktikos και τρομαγμένος...Ήξερα τι θα γίνει όταν είδα να σπάνε τα κοντέρ επισκεψιμότητας...
Σεμίνα, μην χρεώνεις λάθος ανθρώπους...Άλλο troktiko, άλλο tro(ma)ktiko, άλλο sarotiko, άλλο media soup...
Ευχαριστώ λοιπόν, τους Έλληνες και τις Ελληνίδες που αγκάλιασαν απρόσμενα αυτή τη προσπάθεια.
Το ξαναλέω...
ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΔΩ...
Αυτό όμως δεν είναι σωστό...Θα μπούνε διαφημίσεις, θα πληρώνονται, θα στήσουμε όμορφα πράγματα...
Και όλα αυτά από την Ιδέα του Γκιόλια...

Αυτά Σεμίνα, αυτά Τάσο, αυτά φίλοι αναγνώστες...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!