tromaktiko: Απαντηση στην αναρτηση "ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ"

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Απαντηση στην αναρτηση "ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ"



Και βέβαια το εχουν...... το δικαιωμα της απεργιας......οπως όλοι μας.Μεχρι και ο Αναρχικος εχει δικαιωμα να τα σπασει ολη την περιουσια μου!
Αλλα και εγω εχω δικαίωμα να παω διακοπες με τα παιδια μου...εχω το δικαιωμα και την απαιτηση να παω στο νοσοκομειο αν παθει κατι το παιδι μου....εχω το δικαιωμα και την απαιτηση να εχω φαρμακα, τροφιμα,νερο κτλ...Αμην πια....για ολα εγω φταίω και ταλαιπορουμε? για ολα εγω.....? Παρτε τα φορτηγα και κλειστε την βουλη μπουκαρετε μεσα και καντετα λαμπογιαλο...να ειμαι μαζι σας.......αυτη βγαλανε την αποφαση οχι εγω...που με ταλαιπωρειτε....! δεν φταίω για ολα εγω σε αυτη την χωρα.....!


Ενας αγανακτησμενος πολιτης!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!