tromaktiko: Ποιο ειναι το συστημα τελικά;

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Ποιο ειναι το συστημα τελικά;



Καλημερα σας αγαπητοι Συνελληνες. Με λενε Γιώργο και αυτη την στιγμη βρισκομαι στο εξωτερικο.
Αυτη η επιλογη δεν ητανε δικια μου φυσικα , γιατι την Ελλαδα την εχω μεσα στην καρδια μου και δυσκολο να αποχωριστεις κατι που τοσο πολυ αγαπας, Η επιλογη ητανε της γενιας των 40αριδων 50αριδων και 60αριδων που εχουνε μια τυροπιτα σφηνωμενη στο κεφαλι απο την μεταπολιτευση και μετα .
Η προπαγανδα απο τοτε μεχρι τωρα καλα κρατει μεχρι στιγμης για τους πολιτικους , αλλα κανανε ενα μεγαλο λαθος .Το λαθος ειναι οτι ξυπνησανε πολλους Ελληνες και αυτο φυσικα δεν ητανε κατι που υπολογισανε .Υποτιμησανε τον Ελληνα στο επακρο και αυτο , απο οτι δειχνουνε οι εξελειξεις θα το πληρωσουνε.Πολλες φορες ειχα ακουσει απο οικεια προσωπα γιατι δεν κανω κατι για να μπω στο δημοσιο .
Η απαντηση μου ηταν η εξης : "οταν βλεπεις εναν αρρωστο προσπαθεις να το γιατρεψεις η να τον χειροτερεψεις ; " .Καποιοι και δικαιως θα το πουνε οτι οι μαχες δίνονται απο μεσα , και οτι μιλαω εκ του ασφαλους.Η απαντηση μου ειναι η εξης γι'αυτους .... "Ποτε δεν εβγαλα την ουρα μου απο εξω, γι'αυτο και τωρα ειμαι μονος " , δεν με ακολουθησε κανεις γιατι οταν ακουγα να λενε τα σκοπια Μακεδονια εγω χωνομουνα δεν εκανα την παλαβη , οταν ελεγαν οι αλβανοι θα ερθει ο καιρος που θα σας σφαξουμε εγω χωνομουνα δεν κατεβαζα το κεφαλι , όταν επισης ολοι κανανε τεμεναδες στον καθε βουλευτη για μια θεση στο δημοσιο εγω του πετουσα την "τουρτα" στην μαπα.Πιστευω τελικα αγαπημενοι συμπατριωτες και συμπατριωτισες οτι αν καναμε ο καθενας ξεχωριστα αυτο που πρεπει για την Ελλαδα και οχι για το τομαρι μας τωρα δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα .Και λεω για την Ελλαδα γιατι το σλογκαν που επικρατουσε "Εγω κοιταω την παρτυ μου , γιατι ο αλλός τι κάνει ;" :) τελικα καταρρέει .Τωρα που εσυ κοιτούσες την παρτυ σου φιλε και εκλεβες τους παντες για να κανεις λεζαντα στο γκομενακι τι θα κανεις ; Tωρα που κινδυνευεις να χασεις οτι εχεις και δεν εχεις τι θα κανεις ; θα εξακολουθήσεις να κοιτάς την παρτυ σου ; Τωρα που ψαχνεσε και φιλάς κατουρημένες ποδιες γιατι ετσι σκοπίμως σου μάθανε τι θα κάνεις ;Θα συνεχίσεις να κοιτας την παρτυ σου ; Τωρα που χτυπαει το καμπανακι για την πτωχευση "Ελληναρα" τι θα κανεις ;αν συνεχισεις να κοιτάς την πάρτυ σου εισαι και με μαθηματική ακρίβεια τελειωμένος Συνελληνα."Ελληνες ενωμενοι ποτε νικημενοι" .Ειναι καιρος να δουμε αγαπημενοι μου συμπατριωτες και τον διπλανο μας , οχι μονο το τομαρι μας.

Τελικα πατερα ειδες που σε πιασανε κοροιδο για ακομα μια φορα ;

Υ.Γ
Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΟΣ ΞΥΠΝΗΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
<<ΣΩΚΡΑΤΗΣ>>

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΥΝΝΕΛΗΝΕΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!