Η συμπεριφορά των υπαλλήλων ήταν η ίδια σε όλες τις περιπτώσεις:
Μετά την ανακοίνωση άρνησης πληρωμής, με ενημέρωναν ότι έπρεπε να περάσει ο επόπτης για να ανοίξει τη μπάρα, εκλείναν το παράθυρο και κωλυσιεργούσαν σκόπιμα. Στη συνέχεια κατέβαινα ο ίδιος για να παραμερίσω την μπάρα. (Για όσους δεν το γνωρίζουν, η μπάρα μετατοπίζεται με μια απλή ώθηση.)
Μπορεί κάποιος να απαντήσει αν αυτό είναι ένα νομικό τέχνασμα για μετέπειτα διεκδικήσεις?
ANAΓΝΩΣΤΗΣ