tromaktiko: ΔΕΗ Πάτρας το απόλυτο καφενείο

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

ΔΕΗ Πάτρας το απόλυτο καφενείο



Σήμερα το πρωί η ΔΕΗ μου έκοψε το ρεύμα στο σπίτι μου επειδή δεν το είχα πληρώσει εγώ λοιπόν πήγα στη ΔΕΗ και τους ζήτησα να τους δώσω 450 ευρώ και να κάνω διακανονισμό για τα υπόλοιπα λεφτά ωστε...

να μου ανοιξουν το ρεύμα στο σπίτι μου γιατι σήμερα ειναι παρασκεύη και θα έμενα χωρίς ρεύμα όλο το Σαβ/κο αυτοί λοιπόν με έστειλαν στον 1ο οροφο σε καποια κα. Παναγόπουλου η οποία εκτός οτι περίμενα 20 λεπτά μέχρι να έρθει η σειρά μου όταν πήγα να μπω ηρθαν καποιοι συγγενείς της και μπήκαν κατευθείαν τους εβγαλε και ένα κουτι με γλυκα και μιλουσαν 20 λέπτα αδιαφορώντας για τον κόσμο και για μενα που είχα προβλημα.Οταν τελίκα πήγα εκεί μετά απο 45 λεπτά που περίμενα με έστειλε σε ενα άλλο γραφείο σε κάποιον κύριο Νταβλούρο για να μου κάνει διακανονισμό αφού περίμενα άλλα 20 λεπτά εκεί αυτός με έστειλε σε ένα αλλο γραφείο σε κάποια κα. Δούβρη, εκεί λοιπόν περίμενα 15 λεπτά έξω απο το γραφείο της επειδή η κυρία μιλούσε με εναν  υπάλληλο της ΔΕΗ για της διακοπές τους οταν μπήκα στο γραφέιο της χτύπησε το τηλεφωνό της και μου είπε να περάσω εξω για λίγο, το λίγο της κυρίας ήταν 30 λεπτά να μιλάει στο κινητο της και εγώ να περιμένω απεξω. Οταν το έκλεισε φυσικά και δεν μου είπε να μπω μέσα και πήρα το θάρρος απο μόνος μου να μπω μέσα όταν μπήκα και της είπα τι θέλω μου είπε απαξιωτικά να πληρώσω όλο το λογαριασμό και πως δεν μπορεί να μου κάνει διακανονισμό και οτι η ώρα έχει περάσει και τα ταμεία έκλεισαν... Αν είναι δυνατόν!!!! Επείδη αυτοί έκαναν όλα όσα σας είπα έκλεισαν τα ταμέια και δεν μου έδωσαν λύση καμία!! Παιδιά θα μείνω χωρίς ρεύμα όλο τα ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο το διανοήστε? Ντροπή σε Όλους τους και πιό πολύ σε αύτουσ που εχουν βάλει για δουλειά όλους αυτους.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!