tromaktiko: O Daniel Radcliffe στο μιλάει στο Entertainment Weekly για την τελευταία ταινία του Harry Poter

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

O Daniel Radcliffe στο μιλάει στο Entertainment Weekly για την τελευταία ταινία του Harry Poter



Είναι γεγονός ότι ο Daniel Radcliffe μεγάλωσε και δεν μπορεί άλλο να υποδυθεί τον πολύ γνωστό μας ήρωα Harry Poter, όπως βέβαια είναι και γνωστό ότι το Φθινόπωρο βγαίνει στις αίθουσες το κύκνειο άσμα του παιδικού ήρωα...
Στην συνέντευξή του στο περιοδικό Entertainment Weekly αναφέρει "Αυτή η ταινία ήταν δύσκολο να γίνει και είχα μερικές από τις πιο δύσκολες σκηνές που απαιτούν τη μέγιστη προσπάθεια για να ολοκληρωθούν τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Δεν ήμουν απόλυτα ενθουσιασμένος με την απόδοσή μου στο Half-Blood - Το βρήκα αρκετά κοινό με το παρελθόν, και δεν νομίζω υπήρχε αρκετή ποικιλία σε σκηνές δράσης. Τώρα προσπάθησα πολύ περισσότερο και τουλάχιστον είμαι ικανοποιημένος με τη δική μου απόδοση. Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν με πειράζει. Αγαπώ τον Harry Poter και δεν υπάρχει κανένα άλλο σημείο στη γη που θα ήθελα να ήμουν, παρά μόνο εδώ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!