tromaktiko: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ



Xθες το απόγευμα (08/09/10) δέχτηκα κλήση από μία κυρία η οποία μου έδωσε το όνομά της και με ενημέρωσε ότι με καλεί από στατιστική υπηρεσία για λογαριασμό του ΔΗΜΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
Σκοπός του τηλεφωνήματος ήταν δημοσκόπηση για τις προσεχείς δημοτικές εκλογές
Πάνω στη γρήγορη ροή του τηλεφωνήματος παρόλο που μου έδωσε το όνομά της δυστυχώς δεν το συγκράτησα/ δεν μου ανέφερε δε από ποια εταιρία δημοσκοπήσεων ήταν αλλά ούτε και την ρώτησα ( λάθος μου)

Μου έκανε συγκεκριμένες ερωτήσεις ( ποιόν υποψήφιο είχα ψηφήσει / ποιόν θα ψηφίσω / ποιο πολιτικό κόμμα είχα ψηφίσει / ποιο θα ψηφίσω κλπ) και όταν τη ρώτησα μου διευκρίνισε ότι η έρευνα πραγματοποιείται μόνο για πολίτες

Που ψηφίζουν στο Δήμο Χαιδαρίου αποκλειστικά. Αφού απάντησα και έκλεισα το τηλέφωνο άρχισα να αναρωτιέμαι για τα εξής : αφού απευθύνονται μόνο σε πολίτες που ψηφίζουν στο ΔΗΜΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ γιατί κάλεσαν το νούμερό μου το οποίο είναι καταχωρημένο στο όνομα του συζύγου μου ο οποίος είναι μόνιμος κάτοικος Αιγάλεω και ψηφίζει στο Αιγάλεω επίσης? Στο τέλος της συνομιλίας μου ζήτησε το όνομά μου για να επιβεβαιώσει ότι μίλησε με το σωστό άτομο( της το έδωσα) ‘Αρα πιστέυω ακράδαντα ότι δεν επρόκειτο για καμία εταιρία δημοσκοπήσεων αλλά ξεκάθαρα το τηλ προερχόταν ή από τα έσω του ΔΗΜΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ή ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΠΙΚΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ (ΤΡΟΜΑΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΡΘΕΙ…)

ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!