tromaktiko: Επαγγελμα:Πυροσβέστης..Πώς??

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Επαγγελμα:Πυροσβέστης..Πώς??



Καλησπερα!Ειμαι φοιτητης του τμηματος Στατιστικης και Ασφαλιστικης επιστημης του Πανεπιστημιου Πειραια,αλλά το ονειρο μου παντα ήταν να γινω Πυροσβεστης!Την χρονια που εδινα Πανελληνιες(2005) μου ειπαν οτι δεν μπορω να μπω στο Σωμα Πυροσβεστικης γιατι δεν γινεται εισαγωγη μεσω Πανελληνιων.
Μου ειπαν οτι χρειαζεται εθελοντισμος και με το καιρο ισως καταφερω να μπω...Εχουμε 2010 και ακομα δεν εχω ξεκαθαρα μια εικονα για το τί ακριβως πρεπει να κανω,τελειωνοντας πρωτα τη σχολη μου φυσικα,ετσι ωστε να μπω στο σωμα της Πυροσβεστικης,άν μπορω να μπω!Αν διαβαζει tromaktiko καποιος Πυροσβεστης και ξερει και μπορει να μου πει 2 πραγματα ας στειλει ενα email στο palai7@yahoo.gr


Eυχαριστω εκ των προτερων!



Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!