tromaktiko: ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΑΠΟ ΟΑΕΔ (ΕΣΠΑ)

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΑΠΟ ΟΑΕΔ (ΕΣΠΑ)



Είμαι και γω ένας από τους χιλιάδες πιστεύω ανέργους στη χώρα αυτή που πιστεύει πως η δημιουργία μιας επιχείρησης σε περίοδο κρίσης μπορεί να αποτελέσει μία ευκαιρία, ενάντια σε όλο αυτό το αρνητικό και μίζερο κλίμα που επικρατεί στις μέρες μας.
 Τα κατά καιρούς προγράμματα επιδότησης του ΟΑΕΔ σε ανέργους που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση αποτελούν κατά γενική ομολογία ένα κίνητρο, άσχετα αν το ρίσκο εκ των πραγμάτων είναι! μεγάλο στις μέρες μας. Τι γίνεται όμως αν δεν υπάρχουν χρήματα? Πως το ξέρω...? Μα πως είναι δυνατόν 70 μέρες περίπου από την ημέρα που κατέθεσα την αίτησή μου να είμαι ακόμα στην αναμονή, ενώ σε παλαιότερα προγράμματα η απάντηση ερχόταν σε μία το πολύ δύο εβδομάδες? Για ποιο λόγο τελικά περάσαμε όλη τη δοκιμασία με τα σεμινάρια και την απίστευτη χαρτούρα που ακολούθησε? Εγώ το ξεκίνησα το μαγαζάκι μου και ας είναι καλά η ΕΣΠΑ μάνα μου... Γιατί ο ΕΣΠΑ ο γνωστός με έχει ακόμα σε "ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ" και δεν λέει να ελεήσει... Όμως ξέρετε κά! τι? Ευχαριστώ το Θεό που με αξίωσε ! να τÎ ¿ κάνω γιατί τελικά νομίζω ότι κάτι βγαίνει μέχρι στιγμής... Και εσείς εκεί στον ΟΑΕΔ.... ΕΧΩ ΓΑΪΔΟΥΡΙΝΗ ΥΠΟΜΟΝΗ να το θυμάστε...

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!