tromaktiko: Η εγχείρηση πέτυχε , ο ασθενής απεβείωσε..!

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Η εγχείρηση πέτυχε , ο ασθενής απεβείωσε..!



Ο πρωθυπουργός κάνει ταξίδια στο εξωτερικό και εισπράττει συγχαρητήρια. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δηλώνει ότι το κράτος έχει συγκροτημένη κυβέρνηση η οποία ακολουθεί με συνέπεια το πρόγραμμα ανάταξης της οικονομίας. Η αλήθεια όμως είναι άλλη ..
Είμαι φαρμακοποιός και το κράτος έχει να με πληρώσει από τον Ιανουάριο .. μιλάω για λεφτά τα οποία έχω πληρώσει από την τσέπη μου και για τα οποία έχω ήδη καταβάλει το ΦΠΑ. Έχω πληρώσει δηλαδή φόρο για λεφτά που δεν ξέρω πότε θα πάρω..Μιλάμε για δεκάδες χιλιάδες ευρώ.. Έχω κάνει τα πάντα, δανείστηκα και ξαναδανείστηκα από τις τράπεζες με ληστρικά επιτόκια, η παρτίδα όμως δεν σώζεται, έχω στεγνώσει... οι επιταγές μου έχουν αρχίσει να σφραγίζονται. Ο κόσμος πρέπει να μάθει ότι τους τελευταίους 8 μήνες το συγκροτημένο κράτος προσφέρει υπηρεσίες φαρμακευτικής κάλυψης χωρίς λεφτά ή για να είμαι ακριβής φεσώνονταν τους φαρμακοποιούς. Επειδή σε αντίθεση με όσα σκόπιμα μας προσάπτει ο κ ΛΟΒΕΡΔΟΣ εν όψη ανοίγματος του επαγγέλματος, εγώ όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοι ούτε είμαι χωμένος σε κάποιο κύκλωμα ούτε μου αρέσει να με κοροϊδεύουν, να βγει τώρα ο υπουργός και να μας δώσει τα λεφτά που μας χρωστάει.. να πληρώσουμε κι εμείς τα χρέη μας...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!