tromaktiko: Απαντηση στο: "ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΤΑΝ Η ΧΩΡΑ"

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Απαντηση στο: "ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΤΑΝ Η ΧΩΡΑ"



Μουσουλμανισμός και Ελλάδα.

Αν βάλεις ότι η τούρκικη γίνετε υποχρεωτική γλώσσα σε μερικά χρόνια στα σχολεία και ότι εσύ θεωρείσαι πατριώτης τότε σίγουρα το ΔΝΤ δεν θα έπρεπε να σε πειράζει...
Εγώ ναι τους ψήφισα και τους μεν και τους δε και ελπίζω να βρεθεί κάποιος να αλλάξει τη χώρα μου μια προσωπικότητα που θα είναι πραγματικά Έλληνας. Ούτε Ξύριζα θα ψήφιζα ούτε Χάος που είναι ακραίοι .Οι μεν τους μετανάστες τους θεωρούνε οικονομικούς και άγιους και οι άλλοι αλήτες και δολοφόνους. Δεν είναι όμως θέμα πολιτικό και δεν είμαι κατά τον μεταναστών. είμαι κατά του ανθελληνισμου κατά της καταστροφής της ταυτότητας μου ως Έλληνας ως Έθνος ως Πολίτη. Κάθε περιοχή στη χώρα κάθε γειτονία σιγά σιγά παραδίδετε στους αλλοδαπούς και πάντα μπροστά μπαίνουν τα προσχήματα. Ο Σαρκοζι στη Γαλλία τουλάχιστον είχε το θάρρος και τους πέταξε έξω. Εδώ το κόλπο το ξέρουμε καλά δηλώνουν χώρες που βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση και δεν απελαύνονται βάση της νομοθεσίας..καλό ε! .Εδώ ζούνε από το δικό μου υστέρημα σ αυτά που καλούμε εγώ και συ να πληρώσουμε και εγώ λέω όχι (όχι γιατί πια δεν έχω αλλά). Το 2004 γιατί δουλεία που έκαναν πληρώθηκαν η μήπως μας το έκαναν για δώρο.? Εγώ θα μείνω ΕΔΩ και θα φτιάξω την ΕΛΛΑΔΑ που θέλω και μου αξίζει ας είμαι άνεργος ας είμαι μόνος ,σιγά σιγά θα γίνουμε πολλοί και θα τα καταφέρουμε. Ο κόσμος αδυνατεί να αντιδράσει γιατί όταν σε τρώει η οικονομική επιβίωση και έχεις να ταΐσεις το παιδί σου δεν σε νοιάζει τη κάνει ο μετανάστης διπλά σου (ωραίο το κόλπο αλλά δεν θα πιάσει). Είσαι απλά ανήμπορος ν αντιδράσεις και δέσμιος της ζωής σου ,γιατί έτσι θέλανε να σε κάνουν. Εγώ είμαι 29 δεν θα δημιουργήσω αλλά δεν έχω και τίποτα να χάσω ,γιατί είμαι μετανάστης στην ίδια μου τη χωρά ίσος προς ίσο και θα δώσω το προσωπικό μου αγώνα σε κάθε επίπεδο για να πάει καλύτερα αυτός ο τόπος. Όπως λες και εσύ σεβάσου το θρησκευτικό δικαίωμα του ότι είμαστε χριστιανοί σε ποσοστό 95% και δεν θέλουμε ν ακούμε κανέναν ιμάμη να κάνει προσευχές ,προτιμώ το παπαδαριό και τη πίστη μου στο Χριστό παρά το Ισλάμ και το κοράνι, το ότι η εκκλησία δεν έδωσε λεφτά δεν με αφορά και δεν είναι ο λόγος που πιστεύω στο θεό. Η διαφορά είναι ότι εσύ έχεις να πας εκκλησία από το Πάσχα όπως και γω ενώ αυτοί προσεύχονται καθημερινά και απαιτούν χωρίς να προφέρουν το παραμικρό σ αυτό το τόπο εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Αν στους μουσουλμάνους τους έλεγες να καταργήσουν οτιδήποτε έχει να κάνει με τη θρησκεία τους θα αποτελούσε λόγω θανάτου η εξεγέρσεις. Όλοι εσείς οι ψευτο έλληνες που μιλάτε ελληνικά γράφετε ελληνικά αλλά σκέφτεστε ανθελληνικά καλά θα κάνετε να καταλάβετε ότι κάθε πέρσι και καλύτερα και οι βασικές αρχές όλων θα έπρεπε να είναι ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ,ΠΑΤΡΙΔΑ,ΘΡΗΣΚΕΙΑ και όταν κάτι απ αυτά χάνετε τότε κάτι πάει στραβά .Ζω στο κέντρο και μάλλον θα πρέπει να μάθω ξένες γλώσσες ,ίσως τούρκικα ίσως αφγανικα και πακιστανικα. Κύριοι πολλοί μιλάνε Ελληνικά και είναι Έλληνες στα χαρτιά αλλά στη πραγματικότητα εξυπηρετούν καθαρά ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ συμφέροντα όποτε ,πριν κοιμηθείτε κάντε τη προσευχή σας μάθετε ελληνική ιστορία και προστατέψτε την οικογένεια σας ξεχάστε τη έκανε ο Ολυμπιακός η Αεκ τη είπε η μενεγακη τη μαγείρεψε η βεφα και συγκεντρωθείτε να σώσουμε το τόπο όλοι με μικρές ενέργειες μπορούμε.
Έλληνας στη ψυχή και το σώμα
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!