tromaktiko: Μαζί τα φάγαμε, θέλω το μερίδιο μου!!!

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Μαζί τα φάγαμε, θέλω το μερίδιο μου!!!



Ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του αναγνώστη για αποστολή email στο κ. Πάγκαλο μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του http://www.pangalos.gr/portal/?page_id=2  και του απέστειλα το παρακάτω:
κ. Πάγκαλε, Αισθάνομαι ενοχές που συμμετείχα μαζί σου στην ρεμούλα του δημόσιου χρήματος.

Ως συνεργός σου όμως σε παρακαλώ φίλε μου να μου δώσεις το μερίδιο μου από αυτά που βάλαμε στο ψυγείο σου να μη χαλάσουν.

Αν τα έφαγες εσύ, αν δεν έχεις άμεσα διαθέσιμα μετρητά και δεν πας σύντομα στην Ελβετία για ανάληψη ίσως να μου μεταβίβαζες κάποια από τις βίλλες σου...

Να την πουλήσω ο φουκαράς γιατί ξέμεινα από μετρητά για αγορά σόδας και ο περιπτεράς δεν με πιστεύει πως θα τον πληρώσω μόλις επιστρέψω από την Ελβετία, που έχω και εγώ τις καταθέσεις μου. Στην ίδια τράπεζα με σένα, ξέρεις.

Κοίτα να δεις που καταντήσαμε...
Να ξέρει όλος ο κόσμος πως μαζί τα φάγαμε αλλά παρ΄ όλα αυτά σε μένα να μην κάνουν πίστωση!!!Τι... τι... το διαφορετικό έχεις εσύ και σε πιστεύουν όλοι?
Σε ικετεύω λοιπόν να μου δώσεις μια από τις βίλλες σου όσο ποιο σύντομα μπορείς γιατί τα άτιμα τα  κέρματα (αυτά μου ξέμειναν δυστυχώς!!!) που έφαγα τελευταία δεν χωνεύονται με τίποτε...

Τι νομίζετε εσείς, θα μου δώσει το υπόλοιπο μερίδιο ? Αν το κάνει πάντως θα τα επιστρέψω πίσω στο κράτος απ' όπου τα έφαγα γιατί έχω φοβερές τύψεις γι αυτό που έκανα...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!