Άλλος είπε γιατί να πληρώνει στα Τέμπη ενώ ο δρόμος δεν έχει φτιαχτεί. Μα είπα ξεκάθαρα, ότι πληρώνεις ΓΙΑ να φτιαχτεί. Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ κοινοπραξία έχει δανειστεί και πρέπει να πληρώνει τα δάνειά της. Για να το κάνει, χρειάζεται έσοδα, άρα διόδια.
Ουδείς μπορεί να κατανοήσει ότι οι ιδιωτικοί εθνικοί δρόμοι είναι μια υπηρεσία που πρέπει να πληρώνεις για να έχεις. Αν δεν πληρώναμε διόδια, η κατασκευή και η συντήρηση των δρόμων θα γινόταν με χρήματα του προϋπολογισμού, άρα πάλι με δικά μας .Τότε, μάλιστα, θα υπήρχε η μεγαλύτερη αδικία να τα παίρνουν από όλους και όχι μόνο από όσους χρησιμοποιούν αυτή την υπηρεσία. Δεν θέλει και πολύ μυαλό να το καταλάβεις. Αλλά τι λέω; Ακόμα και αν δεν πληρώναμε και οι εθνικές οδοί είχαν το μαύρο τους το χάλι, πάλι θα γκρίνιαζαν οι γνωστοί 20-30.
Όσο για τον φίλο που ρωτά ποιος είμαι: ένας μισθωτός σε ιδιωτική συμβουλευτική εταιρεία που χρησιμοποιεί 10 φορές τον μήνα τις εθνικές Αθηνών-Κορίνθου, Κορίνθου-Τριπόλεως, Κορίνθου-Πατρών. Καμία σχέση με εργολήπτριες, ούτε άμεση, ούτε συγγενική.
ΥΓ: Συμβουλεύω κάποιον από αυτούς τους 20-30 να κάνει το ίδιο και σε κάποιον αυτοκινητόδρομο του εξωτερικού. Εκεί, δεν είναι δημόσιο αγαθό οι εθνικοί δρόμοι; Και μην πει κανείς για την ποιότητα γιατί πλέον και στην Ελλάδα, δρόμοι όπως η Εγνατία, η Αττική Οδός και η Αθηνών-Κορίνθου προσεγγίζουν το επίπεδο των περισσότερων διεθνών αυτοκινητοδρόμων. Αλλά ξέχασα να αναφέρω, η ψευτομαγκιά πάει εκεί που μας παίρνει, δηλαδή μόνο εντός της επικράτειας.
Ευχαριστώ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ