tromaktiko: Τραπεζες,Το μεγαλο κολπο και Δανεια για νεα επιχειρηση

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Τραπεζες,Το μεγαλο κολπο και Δανεια για νεα επιχειρηση



Καταγγελω τραπεζες.
Προσφατα λοιπον προσπαθωντας να δημιουργησω ως νεος μια επιχειρηση πηγα να ζητησω κεφαλαιο κινησης απο τραπεζα.

Δεν ειμαι χρεωμενος ουτε ενα cent , ζητησα δανειο για ποσο κατω των 15 χιλ εχοντας απο πισω και ολο το ποσο σε μετρητα !
Μου ζητησαν οτι εχω και δεν εχω , μεχρι και σφραγιδα στην αποδειξη μισθοδοσιας για τους 3 τελευταιους μηνες, λογαριασμο vodafone ! nai vodafone ! Εκκαθαριστικα και και και τελικα δεν μου δινουν αυτο το ταπεινο ποσο . ΔΕΝ μου το δινουν καθολου και δεν εχω κανενα χρεος και ειμαι και ΥΨΗΛΟΜΙΣΘΟΣ σε σχεση με αλλους.
Αντι αυτου το μεγαλο κολπο.
"κυριε να παρετε προσωπικο δανειο" με μεγαλυτερο επιτοκιο
φυσικα

και παλι οχι ολο το ποσο δανειου.
ειναι οι γνωστες τραπεζες που εχετε στο μυαλο σας.

Α και η ΠΕΙΡΑΙΩΣ δεν μου δινει χωρις αιτιολογηση καν ανοιχτο δανειο ουτε προσωπικο.
Δεν ειμαι σε καμια μαυρη λιστα το ξαναλεω , δεν χρωσταω δραχμη.

Η ΠΕΙΡΑΙΩΣ (η αλλη τραπεζα που δεν αναφερω ειναι ακομα χειροτερη)
ηθελε να μου πλασαρει μονο το μη ανοικτο δανειο....

τελικα δεν παιρνω τιποτε και δεν βοηθαω στην αναπτυξη. μα ποια αναπτυξη ? πετρα στο λαιμο ειναι πριν καν ξεκινησω

Τα σχολια δικα σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!