tromaktiko: Καταστήματα Mothercare -Mάλλον δεν γνωρίζουν την σημαίνει φροντίδα μητέρας

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Καταστήματα Mothercare -Mάλλον δεν γνωρίζουν την σημαίνει φροντίδα μητέρας



Σας αποστέλλω την παρακάτω επικοινωνία που έστειλα και στα καταστήματα mothercare και ποτέ δεν πήρα απάντηση:



Αξιότιμοι κκ.
Το καλοκαίρι λόγω της γέννησης του παιδιού μας λάβαμε πολλά δώρα αλλά και κάναμε αρκετές αγορές από τα καταστήματα mothercare. Από την επίσκεψη μας όμως και την εξυπηρέτηση των καταστημάτων θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου σχετικά με την πολιτική της εταιρείας σε ζητήματα αλλαγής προϊόντων, bonus card. Πιο συγκεκριμένα:


1.Είμαι κάτοχος της κάρτας mothercare - elc και με ενημέρωσαν ότι δικαιούμαι έκπτωση 15€. Όταν πήγα να εξαργυρώσω τους πόντους μου είπαν ότι δεν γίνεται γιατί είναι περίοδος εκπτώσεων παρόλο που το προϊόν που αγόρασα δεν είχε έκπτωση!! (ενδοεπικοινωνία) -Κατάστημα Ν.Σμύρνη, Αύγουστος

2.Όταν πήγα να εξαργυρώσω τους πόντους μετά το τέλος των εκπτώσεων πάλι βρήκα εμπόδιο γιατί αυτή την φορά το προϊόν που διάλεξα είχε έκπτωση!! -Κατάστημα Ν.Σμύρνη, 2 Σεπτεμβρίου

3.Επίσης όταν πήγε η γυναίκα μου για αλλαγή προϊόντος αλλά επειδή είχε περάσει η περίοδος εκπτώσεων (έπρεπε μέχρι τις 31/08) αλλαγές στο προϊόν γινόταν μόνο από συγκεκριμένα είδη (για την ακρίβεια μόνο δύο είδη-φορμάκια) -Κατάστημα Ν.Σμύρνη, 2 Σεπτεμβρίου

4.Σε επόμενη επίσκεψη αρχικά αρνήθηκαν να κάνουν αλλαγή Σάββατο παρόλο που το προϊόν που θα αγοράζαμε ήταν παρκοκρέβατο (ογκώδες) και χρειαζόταν δύο άτομα (εξαιρετικά δύσκολο να γίνει καθημερινές).Τελικά η αλλαγή έγινε με την υπάλληλο να διατυπώνει την έκφραση: «η τελευταία φορά που γίνεται κάτι τέτοιο….»- ) -Κατάστημα Γλυφάδας, 4 Σεπτεμβρίου

Για τα παραπάνω επικοινώνησα με τα γραφεία σας για να μου εξηγήσετε την λογική πίσω από αυτές τις «δυσκίνητες» πολιτικές επιστροφών και εξαργύρωσης πόντων (επικοινωνούνται στα ψιλά γράμματα ή και ευδιάκριτα στην κάρτα αλλαγής) καθώς πίστευα ότι από τον τίτλο των καταστημάτων σας το επίκεντρο είναι η φροντίδα της μητέρας και όχι η ταλαιπωρίας της. Δυστυχώς με ενημέρωσαν ότι θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου το οποίο ποτέ και δεν έγινε.

Θα ήθελα εάν γίνεται να έχω μία λογική εξήγηση στις παραπάνω απορίες μου.

Με εκτίμηση
Σίμος Λ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!