Ένα από αυτά είναι και το εστιατόριο Ζωγράφου , ακριβώς δίπλα από εκεί που μένω ,γι αυτό άλλωστε και πήρα την προσφορά.
Πήγα λοιπόν χτές απο εκεί να κάνω κρατηση για δείπνο , και ο ιδιοκτήτης μου είπε οτι δεν παίρνουν μέρος πλέον στην προσφορά και να πάω αλλού.
Όταν τον ρώτησα πως γίνεται να μην δέχεται το κουπονι αφου λήγει τέλη Σεπτεμβρίου , αρκέστηκε στο να μου απαντήσει ότι δεν τους συνεφερε τελικά.
Και ρωτάω εγώ τώρα , με ποίο δικαίωμα μπορεί να σταματάει τη συνεργασία/συμφωνία, απο τη στιγμη που εγώ έχω πληρώσει μεσω πιστωτικής το υπόλοιπο (έστω αστείο ποσό) της προσφοράς εκ των προτέρων?
Δεν με εκνευρίζει τοσο το ποσό που προπλήρωσα , όσο η κοροιδία που παίζεται απο αυτήν την επιχείρηση από την οποία κάθε εβδόμαδα παίρνω (ή μαλλον έπαιρνα ) delivery.
Περιμένω μία απάντηση από την "Επιχείρηση" ή το ίδιο το κατάστημα για αυτη την αυθαιρετη απόφαση που αφήνει εμένα , και πολλούς απο τους 1511 που αγόρασαν την συγκεκριμένη προσφορά με σκοπό να εξυπηρετηθουν απο το εστιατόριο Ζωγράφου.
Αμά δεν σας συμφέρει "κυριοι" να μην το κάνατε εξ αρχής .... Λέφτα πίσω δεν θέλω... να μην μας αντιμετωπίζετε σαν ευρό αλλα σαν ανθρώπους θέλω...
Ποιός μου εγγυάται ότι και για τις άλλες 10 προσφορές που έχω πάρει απο αυτο το site καθημερινών προσφορων δεν θα γυρισουν να μου πουν : "Τελικά δε μας συνεφερε" ?
ANAΓΝΩΣΤΗΣ