tromaktiko: Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ALPHA BANK

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ALPHA BANK



Τελικά οι τράπεζες δεν έχουν ανάγκη από μετρητά. Έχω ένα στεγαστικό με σταθερό επιτόκιο και ζήτησα να κάνω αποπληρωμή και αρχικά μου έβγαλαν ποινή για 47000 ευρώ υπόλοιπο δανείου να πληρώσω ποινή αποπληρωμής 7500 ευρώ, μετά από μια εβδομάδα η ποινή έγινε 9300 ευρώ...
δηλαδή 20% του κεφαλαίου. όταν τους ζήτησα διακανονισμό για μείωση της ποινής μου είπαν να μου χαρίσουν τους τόκους 4 μηνών που είναι περίπου 900 ευρώ, αν αυτό δεν είναι ΚΛΕΨΙΑ τότε τι είναι?????? Και το ποιο καλο είναι ότι ο διεθυντής του υποκαταστήματος μου συμπεριφέρθηκε ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ γιατί λέει ότι δεν έπρεπε να στείλω email στην τράπεζα. Μέχρι τώρα δεν παρέλειψα ούτε μια δόση του δανείου και όλες οι συναλλαγές μου ήταν μονο από αυτή την τράπεζα. Να γνωρίζουν οι κύριοι τις τράπεζας ότι έτσι μονο να εξαγριώνουν τους καλους πελάτες μπορούν.Αυτοί θα χάσουν γιατί είχα σκοπό να ξεχρεώσω και να τους βάλω και αλλα τόσα στην τράπεζα τους αλλα τώρα θα πάρει κάποια άλλη τράπεζα.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!