tromaktiko: ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΛΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΛΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ



Αγαπητοί συμπολίτες Ρατσιστής δεν είμαι αλλα έχω γίνει από τα γεγονότα και μόνο.Ένας αλλοδαπός κρατούμενος στοιχίζει στο Ελληνικό κράτος (ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΛΊΤΗ)5.87 ΕΥΡΩ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ...
Κρατείται στα Αστυνομικά τμήματα επί 6 μήνες δηλαδή 5,87Χ30Χ6=1056.60ευρώ. Αφού αφεθεί ελεύθερος παραλαμβάνει ένα χαρτί το οποίο του δίνει προθεσμία 30 ημέρες να αναχωρήσει απο τη χώρα μας. ΠΟΤΕ όμως δεν φεύγουν. ΕΤΣΙ στατιστικός τους ξαναπίανουν και δεύτερη φορά οπότε και πάλι απο την αρχή.ΕΡΩΤΩ πόσο στοιχίζει ΕΝΑ ΕΙΣIΤHΡΙΟ για να πανε απο εκεί που ήρθαν με την καλύτερη αεροπρική εταιρεία 600? 700? 800? 900? ΩΣ πότε λοιπόν θα τα ανεχόμαστε αυτα?Γιατί να πληρώνω εγω,εμείς γιατι να μου κόβουν λεφτά εμένα,εμάς για ποιόν πείτε μου??? Μήπως ήρθε η ώρα να αντιδράσουμε μήπως???
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!