tromaktiko: Παιδότοπος ΡΑΠΟΥΝΖΕΛ στα Κωνσταντινοπολίτικα της Θεσσαλονίκης…«χωρίς φύλαξη»

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Παιδότοπος ΡΑΠΟΥΝΖΕΛ στα Κωνσταντινοπολίτικα της Θεσσαλονίκης…«χωρίς φύλαξη»



Είναι ο μόνος παιδότοπος στης Θεσσαλονίκη που χρεώνει 6 ευρώ για το κάθε παιδί και σου δίνει μόνο χυμό, όχι τοστ και χυμό. Πήγαμε με τη φίλη μου τα παιδιά μας (το δικό μου σχεδόν 2 χρονών και το δικό της 3) και αποφασίσαμε να χρεωθούμε τα 12 ευρώ ...
(+ ότι παραγγείλαμε) έτσι ώστε να παίξουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον με την επίβλεψη κάποιου μεγάλου (κούνια που μας κούναγε!) και να χαλαρώσουμε λίγο. Όχι μόνο δε χαλαρώσαμε, αλλά φύγαμε και πιο κουρασμένες από ότι πήγαμε! Τα παιδιά μπαινόβγαιναν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου έπαιζαν, αφού η πόρτα ήταν ορθάνοιχτη και μάλιστα δίπλα (σε απόσταση 3 περίπου μέτρων) από την κύρια έξοδο μετά την οποία ακολουθούσαν σκαλοπάτια από τη μία πλευρά και από την άλλη πλευρά μία μεγάλη, απότομη με επικίνδυνη -για ένα παιδί- στροφή ράμπα με πλακάκια που γλιστράνε πολύ. Πιο πέρα ορθάνοιχτες και οι δύο έξοδοι προς τους δρόμους όπου κυκλοφορούν αυτοκίνητα. Ήμασταν συνεχώς σε εγρήγορση και ανησυχία και πράγματι κάποια στιγμή το μικρό μου βγήκε, έφυγε τρέχοντας από τη ράμπα και...έκλεισα τα μάτια μου για να μη βλέπω!!! Ούτε ξέρω πώς το πρόλαβα. Πήγα ευγενικά και ζήτησα να το προσέχουν και να μην το αφήνουν να βγαίνει γιατί είναι επικίνδυνο, για ένα παιδί 2 χρονών που δεν έχει πλήρη επίγνωση των πράξεών του, να τραυματιστεί. Μου απάντησε με αδιαφορία και αγένεια μία γυναίκα (η οποία εκ των υστέρων έμαθα ότι είναι και ιδιοκτήτρια!) ότι δεν μπορούν να το κρατήσουν αν αυτό δε θέλει να μείνει μέσα. Βέβαια, το παιδί δεν έμενε μέσα, επειδή δεν του έδιναν καμία σημασία και επειδή η πόρτα παρέμενε ορθάνοιχτη χωρίς υποτυπώδη ασφάλεια. Στη συνέχεια της ζήτησα το λόγο που πληρώνουμε από τη στιγμή που τα παιδιά μπαινοβγαίνουν με κίνδυνο να τραυματιστούν και γενικά δεν έχουν επίβλεψη και μου απάντησε ότι τα 6 ευρώ τα πληρώνουμε για χρήση του χώρου και όχι για φύλαξη!!! Μα της λέω πώς είναι δυνατό ένα παιδί 2 χρονών να παίζει σε ένα χώρο χωρίς να «φυλάσσεται»; Εννοείται ότι «τα στάζουμε» για τη φύλαξη και την ασφάλειά τους. Διαφορετικά τα πηγαίνουμε στο πάρκο με καφέ πακέτο, τα προσέχουμε εμείς και γλυτώνουμε και το χαράτσι των 6 ευρώ. Μας θεωρείτε ηλίθιους να επιβαρυνθούμε τέτοιο ποσό για «χρήση του χώρου» και μόνο; Κι αν είναι έτσι τότε δε θα έπρεπε να υπάρχει πινακίδα που να αναφέρεται ότι μπορούν να κάνουν χρήση του χώρου παιδιά από κάποιο όριο ηλικίας και μετά που δε χρήζουν επίβλεψης; Αλλά γιατί να γράψει κάτι τέτοιο, χαζή είναι; Γιατί να χάσει 6+6=12 ευρώ; Εξάλλου ποιος γονιός θα πήγαινε το παιδί του αν το ήξερε ή αν άκουγε αυτό που μου είπε; Μου είπε επίσης ότι εγγυώνται την ασφάλεια από την ορθάνοιχτη (!) πόρτα και μέσα, αλλά χωρίς να παρέχουν φύλαξη!!! Μπορεί να μου πει κανείς πώς το κάνουν αυτό το μαγικό να το κάνω και εγώ;;;

Να αναφέρω επίσης ότι είχε και από την πίσω πλευρά (στο μέρος που παίζανε ιδρωμένα τα παιδιά) ορθάνοιχτα παράθυρα και έκανε ρεύμα με κίνδυνο να κρυολογήσουν ή να πάθουν ψύξη.
Προσοχή στους γονείς που θα ξαναπάνε τα παιδιά τους γιατί εγώ δεν πρόκειται να ξαναπάω το δικό μου.

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!