tromaktiko: Ελλάδα και περηφάνια

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Ελλάδα και περηφάνια



Ακούω και διαβάζω πολλά σχόλια που ανεβαίνουν για να μην πω σχεδόν όλα

Διάβασα Για αυτά που γράψατε για το τι λένε οι ξένοι μαθητές και σε ποιο πλευρό θα πολεμούσαν αν γινόταν κάτι με την Τουρκία.
Διάβασα για την ιστορία με την ψήλη άμμο στο φυλάκιο στην Σάμο. Διαβάζω τα πάντα για τις γνώμες που αφορούν καταστήματα, ενοίκια καταστημάτων και για τους τρόπους που αυτά λειτουργούν.
Διαβάσω επίσης πολύ συχνά για τα πολιτικά και το τι γράφετε για τον καθένα τους .
Διαβάζω με λίγα λογία όσο περισσότερα μπορώ και που καταλήγω?
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι μιλάμε για τα πάντα και όλοι τριγύρω μας χαίρονται για ότι τραβάμε και εμείς συνεχίζουμε να χάνουμε την περηφάνια μας παντού…
Την περηφάνια για την πατρίδα μας,
Την περηφάνια για την ζωή που κάναμε γεμάτη γλέντια και ξεχασιά,
για την συμπεριφορά και το φρόνιμα μας σαν λαός και χάνουμε σίγα σίγα τα πάντα…
σίγουρα αυτή η κατάσταση κάποιους βολεύει είτε εντος των τοίχων είτε έκτος . . .
εμένα όμως σαν άνθρωπο και σαν γνήσιος Έλληνα δεν μου αρέσει και δεν με βολεύει
η ιστορία όμως έχει διδάξει πως τα πάντα έχουν το πλήρωμα του χρόνου
ίσως αυτό αργήσει λίγο ακόμα άλλα θα έρθει και όταν θα έρθει τότε ειλικρινά θα πρέπει αρκετοί από αυτούς που μας Φεράν σε αυτήν την θέση
να προλάβουν να φύγουν από αυτήν την χώρα
και εάν έστω και ένα κομμάτι ελληνικής γης έχει ξεπουληθεί με οποιωνδήποτε τρόπο
θα σας ψάξουμε και θέας σας βρούμε όπου στον κόσμο και να πατέ
κάποιος είπε πως η σημερινή γενιά θα σας τσακίσει εγώ δεν λέω μόνο αυτό
είμαι σίγουρος πως θα σας εξαφανίσει όπως σας αξίζει
και να θυμόμαστε μόλις θα εξαφανίσουμε την ασθένεια αυτής της χώρας τότε θα νοιαστούμε ξανά για την ίδια την χώρα
τότε θα επαναφέρουμε την πραγματική ιστορία στα σχολεία αυτήν που μαθαίναμε όλος ο ελληνισμός όπως ο πάππους μου και ο πατέρας μου
τότε θα επαναφέρουμε την υπηκοότητα μόνο σε αυτούς που μπορούν να την πάρουν όπως ήταν πριν 20 χρόνια
τότε θα επαναφέρουμε τις τράπεζες στον πραγματικό σκοπό που θα πρέπει να έχουν να συναλασοντε με τον κόσμο και να φορολογούνται και αυτές όπως όλοι μας
τότε θα επαναφέρουμε την βουλή στον πραγματικό σκοπό που έχει η βουλή και αυτός είναι να κοιτάζει το συμφέρων τον πολιτών της
τότε θα επαναφέρουμε τους δημοσιογράφους στο καθήκον τους και αυτό είναι η ενημέρωση και όχι η καθοδήγηση  τότε θα δημεύσουμε τα πάντα από αυτούς που μας λήστεψαν

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Υ.Γ. 1 και αν στο μυαλό σας έχετε εκείνο το αγέρωχο βλήμα πως άπλα διαβάζετε ένα ακόμα άρθρο
Θα σας πρότεινα να κοιτάξετε καλυτέρα γύρο σας γιατί ο κόσμος βράζει και μια σπίθα θα φέρει τα πάνω κάτω στην ζωή σας. Βγάλτε την ιδέα ότι θα μας καλμάρετε με τις βλακείες που μας πασάρετε στην τηλεόραση
Υ.Γ 2 εμένα οι φίλοι μου έχασαν της δουλείες τους , μαζί με αυτό έχασαν την αξιοπρέπεια τους και πιθανών αργότερα να χάσω και εγώ την δουλεία μου και ποιος ξέρει τι άλλο . . . . κάτι μου λέει όμως πως ίσως κάτι να χάσετε και εσείς και ο χρόνος θα με δικαίωση.
Υ.Γ. 3 βάζω στοίχημα ότι μετά από 50 χρόνια η τότε σύγχρονη ιστορία όταν θα αναφέρετε σε προδότες του έθνους θα έχει πρόθεση μέσα. Τουλάχιστον άλλους 3
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!