Ανεβαίνοντας προς Κοζάνη υπήρχε δύο χιλιόμετρα μποτιλιάρισμα πριν τα διόδια. Έφτανε μέχρι τη σήραγγα Σ13 (για όσους γνωρίζουν την περιοχή),όπου τα αυτοκίνητα σταματούσαν απότομα με κίνδυνο τρακαρίσματος εντός της σήραγγας. Όταν μετά από πολύ ώρα και με αρκετά νεύρα φτάσαμε κοντά στα διόδια ανακαλύψαμε ότι από τα 6 τερματικά συνολικά, τα 2 ήταν ενεργά προς Κοζάνη και τα 4 ενεργά προς Βέροια. Από την αντίθετη πλευρά βέ! βαια (προς Βέροια) ... το ίδιο κακό.
Τα νεύρα όλων στο ζενίθ. Δέκα αυτοκίνητα πριν από εμάς και στις 18:40, εδέησαν οι "υπεύθυνοι;" της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ να σηκώσουν τις μπάρες και να δώσουν ελεύθερη την κίνηση και προς τις 2 κατευθύνσεις. Άκουσον άκουσον : Έξι τερματικά συνολικά και προς τις 2 κατευθύνσεις. Σε αυτόν το δρόμο. Στην Εγνατία Οδό. Που συνδέει χώρες. Καταπληκτική μελέτη πρέπει να έγινε ε? Το Βέροια πολύμυλος από 12 λεπτά έγινε 52 λεπτά συνολικά. Και βέβαια όλοι οι προηγούμενοι από εμάς χρειάστηκε για αυτή τους την ταλαιπωρία να πληρώνουν και 2,8 ευρώ ως επιβράβευση.
Συγχαρητήρια κύριε Μουρατίδη, πρόεδρε και Δ/νων σύμβουλε της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ. Μέσα σε όλα τα "δημιουργικά" που κάνατε από τότε που αναλάβατε,(μην τα αναφέρουμε τώρα), αποδείξατε και πόσο έτοιμοι είστε να διαχειριστείτε έναν σταθμό διοδίων. Να τους χαίρεστε όλους αυτούς τους μόνιμους κηφήνες που τους έχετε εκεί. Και δεν εννοούμε τα παιδιά που είναι εισπράκτορες και είναι υπαλληλοι της πείνας στον εργολάβο. Ξέρετε εσείς ποιους.
Τελικά.... με κάτι τέτοιες ομορφιές γινόμαστε "διάσημοι" στην Ευρώπη.
Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία
Ένα ζευγάρι αγανακτισμένων