tromaktiko: Το LILD φωνάζει ΟΧΙ αύξηση στο ΦΠΑ... ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ!

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Το LILD φωνάζει ΟΧΙ αύξηση στο ΦΠΑ... ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ!



Καιρό τώρα βλέπω τις αφίσες μέσα στα καταστήματα LIDL να διατυμπανίζουν ότι κόμη και μετά την δεύτερη αύξηση του ΦΠΑ δεν επιβαρύνουν τον καταναλωτή με αυξήσεις !Θα ήθελα και επώνυμα, να μου εξηγήσουν πως χωρίς να αλλάξει το ΦΠΑ κάνανε αύξηση της τάξεως του 12,6% σε ένα συγκεκριμένο προϊόν σε λιγότερο από ένα μήνα (δεν ξέρω από πότε ακρίβυνε).
Συγκεκριμένα στις 8 Σεπτεμβρίου το τυρί Cottage είχε 0,79 λεπτά ενώ σήμερα σκαρφάλωσε στα 89 λεπτά.
Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω δύο αποδείξεις με σημειωμένα τα στοιχεία σε κόκκινο περίγραμμα.
Τουλάχιστον οι τσίχλες έμειναν σταθερές !
12,6 % αύξηση είναι μεγάλη και αδικαιολόγητη.
Και μην μου πείτε σιγά μωρέ για ένα cottage κάνεις έτσι ?
Ναι, αυτό παρατήρησα ότι ακρίβυνε και για αυτό διαμαρτύρομαι.
Δεν έχω τσεκάρει ακόμη άλλες διαφορές αλλά θα έχω το νού μου.


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!