tromaktiko: Microsoft Ελλάς

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Microsoft Ελλάς



Αντιμετωπίζω πρόβλημα άπο τη Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου, αρχικά δεν δεχόταν τον κωδικό μου, μετα απο αρκετές επαναφορές κωδικού όπου στην ουσία δεν γινόταν τίποτα πλέον το account μου είναι μπλοκαρισμένο.

Το πρόβλημα είναι γενικό και είναι της Microsoft και όχι του εκάστοτε χρήστη.
Επικοινώνησα προ ολίγου με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης όπου απλά με ενημέρωσαν να κάνω υπομονή διότι οι servers είναι στο εξωτερικό και στην ουσία δεν μπορούν να κάνουν κάτι απο Ελλάδα...
Οσον αφορά το http://windowslivehelp.com/forums.aspx?productid=10 εκεί έχω κάνει post απο 26/9 και δεν έχω λάβει καμία απάντηση ούτε εγώ ούτε οι εκατοντάδες άλλοι χρήστες που έχουν το ίδιο πρόβλημα ακριβώς και δεν έχουν λάβει καμία απάντηση απο τον admin Windows Live Aikaterini A. Κανει ότι δεν τα βλέπει; Δεν έχει κάτι να μας πει;
Ας μας ενημερώσει η εταιρία ΠΟΤΕ θα αποκτήσουμε πρόσβαση στα mail μας/msn μας.
Αυτο σαν απάντηση στην "εξυπηρέτηση" της Microsoft...
Ανάθεμα την ώρα που αφησα το yahoo mail για το hotmail....

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!