tromaktiko: ΚΛΟΠΗ ΣΤΟ PARKING ΤΟΥ ΙΚΕΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΚΛΟΠΗ ΣΤΟ PARKING ΤΟΥ ΙΚΕΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ



Θα ηθελα να σας αναφερω ενα περιστατικο που συναιβει σημερα στο καταστημα ΙΚΕΑ της Θεσσαλονικης, συγκεκριμενα στο παρκινγκ.
Ειχα παρκαρει το αυτοκινητο μου κανονικα και εκανα τα ψωνια μου στο καταστημα το οποιο επισκεπτομαι αρκετα συχνα με την οικογενεια μου. Δυστυχως οταν επιστρεψαμε στο αυτοκινητο παρατηρησα οτι ελειπαν τα τασια απο τις δυο ροδες στη δεξια πλευρα του αυτοκινητου, μαρκας Skoda Fabia. Σιγουρα δεν προκειται για καποια σημαντικη κλοπη, και εγω προσωπικα αναρωτιεμαι τι θα τα κανουν τα πλαστικα καλυματα απο τις ροδες μου, αλλα θελησα να το αναφερω γιατι εχω ξαναδει περιπτωση κλοπης στο συγκεκριμενο παρκινγκ, το οποιο σαφως ειναι τεραστιο και αχανες αλλα μου φαινεται απιστευτο οτι μια τοσο μεγαλη εταιρια δεν μπορει να βρει εναν τροπο ή να παρει καποια μετρα (να βαλει πχ καμερες στο χωρο του παρκινγκ) ωστε να προστατεψει τους πελατες της και απο σοβαροτερες κλοπες!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!