tromaktiko: Σχετικά με τα πανεπιστήμια..

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με τα πανεπιστήμια..



Φιλε μου η αποφαση για τις σπουδες στο εξωτερικο ηταν πολυ νωριτερα απο τισ πανελληνιες των οποιων ο μεσος ορος μου ηταν 15,6.
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_3165.html#more)Να σου θυμισω ομως οτι για τα ξενοδοχειακα και τον τουρισμο στην χωρα μας δεν υπαρχει αντιστοιχο ΑΕΙ. Οσον αφορα την πληρωμη που ολοι λετε εχετε μεσανυχτα. Πληρωνεις μια εγγραφη το χρονο της ταξεως των 2000 ΕΥΡΩ η λιγοτερα αν θυμαμαι καλα.
Στο σχολειο που πηγαινα οι καθηγητες δεν καναν μαθημα γιατι οπως λεγανε θα μας τα κανανε στο φροντηστηριο...
Οσο για τα γρασιδια που λες εισαι εντελως ακυρος. Σου μιλω λοιπον για τον κλαδο μου (ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ) στην Ελλαδα ειμαστε πολυ πισω.... Και γω δεν θα γουσταρα να ξενιτευτω για να αποκτησω αξιοπρεπη μορφωση στον συγκεκριμενο τομεα. Και φυσικα δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να απολογηθω για την επιλογη μου.... Τι σχεση εχει ολο αυτο με τις πανελληνιες και τα λοιπα που ολοι λετε.
Αλλα φυσικα στην Ελλαδα ολα λειτουργουν στην εντελεια οπως και η παιδεια οποτε χαζομαρα μου που εφυγα εξω...
Οσο για τα λεφτα που λες ποσα πληρωσαν οι γονεις σε φροντηστηριο??? Αλλα ξεχασα ολα γινονται τελεια και δεν χρειαστηκε να πας φροντηστηριο..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!