Συγκεκριμένα, η Ελλάδα παρουσιάζει μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ των διαφόρων βαθμίδων εκπαίδευσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις το 8% της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έχει πρόσβαση σε υψηλές ταχύτητες, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το ποσοστό αυτό συνολικά για τα ελληνικά σχολεία και ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας διαμορφώνεται στο 16% στις πυκνοκατοικημένες περιοχές, στο 22% στις ενδιάμεσες περιοχές και μόλις στο 7% στις αραιοκατοικημένες και επαρχιακές ζώνες της χώρας.
Η Ολλανδή Επίτροπος σημειώνει εξάλλου ότι οι ελληνικές επιδόσεις είναι εξαιρετικά χαμηλές αν συγκριθούν με τις σκανδιναβικές χώρες, την Ολλανδία και την Εσθονία όπου παρατηρείται κάλυψη υψηλών ταχυτήτων στα σχολεία μεγαλύτερη από 90%.
Ωστόσο, ενώ το τελευταίο χρονικό διάστημα η Ελλάδα έμεινε πίσω στην αναβάθμιση της ψηφιακής τεχνολογίας στα σχολεία, η κα. Κρους υπογράμμισε ότι χάρη σε προγράμματα της προηγούμενης κυβέρνησης, η χώρα έχει πετύχει διαδικτυακή κάλυψη σε ποσοστό 96,6% των σχολείων της επικράτειας της, δηλαδή, πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (96%).
Ιδιαίτερη εξάλλου αναφορά έκανε στο πρόγραμμα "Δίοδος" που τέθηκε σε εφαρμογή τον Νοέμβριο του 2005 για την φοιτητική και ακαδημαϊκή πρόσβαση σε υψηλές ταχύτητες, στην επιδότηση φορητών υπολογιστών στους μαθητές της Α΄ γυμνασίου, και στα πιστοποιημένα εκπαιδευτικά σεμινάρια e-ducate.
http://cosmo.gr/