tromaktiko: Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς



ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ...

1.ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ
2.ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ 3.ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ 3.ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΤΕΡΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ 4.ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΗ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΔΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γιωργο να σε βγάλω από την δύσκολη θέση των μεταταξεων κτλ…
Οι νηπιαγωγοί δουλευουν 3 ώρες πενθημερο
Οι Δασκαλοι καμια εκατοστή ώρες τον χρόνο
Οι καθηγητές τα ίδια.
Γιατι δεν τους βάζεις το καλοκαίρι σε άλλες θέσεις να κάνουν καμια δουλειά στο δημόσιο?
Τους πληρώνεις που τους πληρώνεις…
Οι καλοκαιρίνές διακοπές είναι για τους μαθητες όχι για τους καθηγητές.
So simple…
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ <ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ> ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.. ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΙΑΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΠΙΑΔΕΥΤΙΚΟΙ.. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΣΕ ΤΙ ΟΦΕΛΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ?ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΙΚΡΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ..ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΑΔΙΚΙΜΕΝΟΙ, ΓΙΑ ! ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ, ΤΙΣ ΥΠΟΠΤΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ, ΤΟΥΣ 300 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΣΠΑΤΑΛΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΓΚΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ??????? ΚΑΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 1100ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ?? ΕΙΜΑΙ 25 ΧΡΟΝΩΝ, ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΟ, ΞΕΡΩ 2 ΓΛΩΣΣΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ PROFICIENCY, Η/Υ, ΚΑΙ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ 739,00ΕΥΡΩ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ... ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤ! ΙΜΗΣ ΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΚΩΝ ΜΟΥ!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Προς απάντηση για το ποστ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_7086.html. Λοιπόν, είμαι απόφοιτος ανώτατης σχολής, 25 χρονών, δουλεύω 3 βάρδιες σε εργοστάσιο, πρωί, μεσημέρι, βράδυ, με 6 ρεπό σχεδόν πάντα το μήνα (κι όχι 8) και παίρνω άδεια μία φορά τον χρόνο για 12 ημέρες κι αν... κι όχι όποτε θέλω. Η λέξη αργία δεν υπάρχει
στο λεξιλόγιο μου (επίσημη και μη). Η δουλειά μου απέχει 65 χλμ από το σπίτι μου και 65 χλμ θέλω για να γυρίσω (λογικό). Ξοδεύω πάνω από 400€ σε βενζίνες (χώρια την φθορά του αμαξιού) κι ο μισθός μου είναι στην ουσία 1100€. Θέλω 2 ώρες στην μεταφορά πήγαινε-έλα, ενώ ο μεταβολισμός μου αλλάζει κι όταν αλλάζω βάρδιες. Δεν έχω χρόνο ούτε να δω τους δικούς μου. ΓΙΑ ΑΥΤΟ μην συγκρίνετε ποτέ την ποιότητα ζωή που κάνετε ώς δάσκαλοι σε σχέση με τα άλλα επαγγέλματα. Ειλικρινά ας έπαιρνα 900€ στην τσέπη κι ας καθόμουν 3 μήνες + 1 μήνα το Πάσχα με Χριστούγεννα +
γιορτούλες στο σχολείο + ψηφοφορίες συμβούλων κ προέδρων + 4ημερα στις εκλογές κλπ. Χώρια ότι δικαιούστε και εξτρά άδεια από όλα τα παραπάνω που παίρνετε! Εγώ όταν είμαι πρωί ξυπνώ στις 4.30 και φτάνω σπίτι στις 15.00... Και όλοι οι γνωστοί μου δάσκαλοι δεν σχολάνε 14.00 όπως λες εσύ, αλλά 12.30 και 13.00... χώρια αυτοί που έχουν ολοήμερο και πάνε 12.00-16.00 και βλέπουν dvd με τα παιδάκια και τα ταΐζουν. Μην νιώθεις τύψεις για το επάγγελμα - λειτούργημα σου, απλά λέμε πως παίρνετε πολλά λεφτά για τις ώρες και τους μήνες που δουλεύετε πραγματικά! Ας σας βάλει επιτέλους το υπουργείο να δουλέψετε το καλοκαίρι σε κάποια δημόσια υπηρεσία κι ας σταματήσουν να γίνονται οι εκλογές στα σχολεία και να γίνονται στα δημαρχεία και άλλα δημόσια κτίρια και να είστε εφορευτική εσείς εντελώς δωρεάν (με τον μισθό που παίρνετε άλλωστε!) και να είστε 3-4 να αλλάζετε για να μην κουράζεστε κιολας... Επίσης στην δουλειά σας δεν αξιολογείστε ποτέ από κανέναν, πραγματικά μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει ο μίσθος θα είναι μέσα στην τράπεζα και οι διευθυντές σας ειναι κατά 60% ρεμάλια που δεν πατούν ποτέ στο σχολείο ή αδιαφορούν αλλά και σκύλες να είναι πάλι δεν σας αγγίζουν. Εγώ αντιθέτως από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό της καθημερινότητας μου κρίνομαι και αξιολογούμαι και ζω με την αβεβαιότητα της απόλυσης και του ντροπιασμού και κακοχαρακτηρισμού από τον "προϊστάμενο" μου. Έχω να κάνω με 30 μουλάρια χειριστές κλπ που δεν έχουν βγάλει ούτε το δημοτικό (χωρίς προσβολή) και δεν ακούν ούτε τον Γενικό Διευθυντή τι τους λεει, εμένα θα ακούσουν?. Επίσης στις ιδιωτικές υπάρχουν οι ρουφιάνοι, τα βίσματα, οι γλύφτες, τα μεγάλα στόματα, οι κακίες, οι παλιοί κι άλλα πολλά που δεν θα μαθεις ποτε! (και καλα που δεν θα μάθεις). Κάτσε στο σχολείο σου λοιπόν και μην μιλάς καθόλου για εργασία και συνθήκες. Το παν δεν είναι τα λεφτά, τι να τα κάνω αν απλώς τα κρατάω και δεν μπορώ να τα αξιοποιήσω έχοντας πάντα τον φόβο της απόλυσης...? αυτά κι άλλα πολλά από έναν μηχανικό που μάλλον δεν θα έχει καλή ποιότητα ζωής όπως εσείς!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!