tromaktiko: Απάντηση στον δικαστικό αντιπρόσωπο

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στον δικαστικό αντιπρόσωπο



...που χαρακτηρίζει "ρεμάλια", αυτούς που δεν πήγαν στην εφορευτική επιτροπή.
Εγώ είμαι ένας απο αυτά τα "ρεμάλια", που δεν πήγα και δεν ειδοποίησα, (αλήθεια ποιόν και πως να ειδοποιήσω?)
Το μόνο που έκανα, ήταν να ενημερώσω τον Αστυνόμο, οτι δεν θα μπορέσω να παραβρεθώ διότι δούλευα και πως θα σχόλαγα το απόγευμα (είχα και βεβαίωση απο την εργασία μου). Ο αστυνόμος μου απάντησε πως δεν τον ενδιαφέρει και πως δεν είναι δικό του πρόβλημα, αλλά του δικαστικού αντιπροσώπου. Φαντάζομαι και υπόλοιπα "ρεμάλια" που δεν πήγανε θα είχανε κάποιο λόγο (έστω και ιδεολογικά). Θα ήθελα μόνο να απαντήσει στα" ρεμάλια", αν αυτός δεν πληρωνότανε, θα πήγαινε να κάνει την δουλειά του δικαστικού αντιπροσώπου? Επίσης τον προκαλώ να μου κάνει αναφορά που δεν παρουσιάστηκα στην εφορ. επιτροπή και αν είναι καλός δικηγόρος θα ξέρει οτι δεν πρέπει να αναφέρετε δημοσίως με τέτοιους χαρακτηρισμούς, διότι είναι μηνύσιμοι.
Απορώ βέβαια και με το ύφος και με το κείμενο, που δεν τον τιμάει.
 
Φιλικά, ένα "ρεμάλι" που δεν πήγε στην εφορ. επιτροπή διότι ήταν στην εργασία του.
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!