tromaktiko: Καταγγελία για καταστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα Τρίκαλα

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Καταγγελία για καταστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα Τρίκαλα



Πηγα τη περασμενη Τεταρτη 27/10 το πρωι να αγοραζω μια μπαταρια για ενα κινητο τηλεφωνο σε ενα απο τα δυο καταστηματα του ΓΕΡΜΑΝΟΥ στα Τρικαλα, μου ειπαν οτι....
δεν υπηρχε εκεινη την στιγμη κσι μετα απο επικοινωνια τους κ με το αλλο καταστημα που ουτε εκει ειχαν τους ζητησα να την παραγγηλουν και ρωτησα την τιμη της, ο υπαλληλος μου ειπε 33,90 Ε λεω οκ και φευγοντας ρωτησα ποτε θα την έχουν. Μου είπε το Σαββατο. Την Δευτερα περασα απο το καταστημα και μου ειπαν να περασω το απογευμα ή Τριτη πρωι γιατι τοτε θα ειχαν παραλαβη και μου εδωσε ενα τηλεφωνο ωστε να επικοινωνισω μαζι τους για να μην παω τζαμπα. Τους πηρα την Τριτη το πρωι και κανεις τους δεν απαντουσε... Ξανα περασα απο το καταστημα την τριτη το μεσημερι και η μπαταρια δεν ειχε φτασει ακομα. Αυτο συνεχιστηκε κ σημερα που ειχανε την μπαταρια αλλα αυτη τη φορα δεν ειχε 33,90Ε αλλα απ'οτι μου ειπε ο υπαλληλος ειχα κανει λαθος και η μπαταρια κοστιζε 45,90Ε.  Δεν Δεχτικα να την αγορασω γιατι περα απο την ανεβασμενη τιμη, δε λεω ανθρωπος ειναι λαθη γινονται, η καθυστερηση ηταν μεγαλη, και η  συσκευασια της μπαταριας που πηγε να μου δωσει κατεστραμενη....και με το αυτοκολλητο της τιμης ξανακολλημενο πανω της....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!