tromaktiko: ΟΑΕΔ Αμαρουσίου

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΟΑΕΔ Αμαρουσίου



Σας αποστέλλω αυτή την επιστολή για τον ΟΑΕΔ Αμαρουσίου. Σήμερα κατα τις 11:30 με 12:00 πήγα όπως κάνω τους τελευταίους 3 μήνες στον ΟΑΕΔ στο κατάστημα του Αμαρουσίου για να κάνω την διαδικασία ούτως ώστε να μπορέσω να λάβω το επίδομα ανεργίας...
Μπαίνοντας μέσα στον ΟΑΕΔ και ανεβαίνοντας στον 1ο όροφο στάθηκα στην ουρά για τα κισσέ.Ένα άτομο ήταν μπροστά μου οπότε ήμουν πολύ κοντα στο κισσέ και περίμενα μόνο 5 λεπτά. Δυστυχώς όταν μπήκα μιλούσα στο κινητό μου και εκείνη την ώρα το έκλεινα μιας και ήμουν δίπλα στο κισσέ, για κακή μου τύχη με πήραν τηλέφωνο και ενημέρωσα οτι θα καλέσω εγω γιατί βρισκόμουν στον ΟΑΕΔ. Ο υπάλληλος όμως που με εξυπηρέτησε κατόπιν χωρίς να με γνωρίζει μου φώναξε να κλείσω το τηλ ενω το είχα ήδη κλέισει μιας και πλησίαζε η σειρά μου. Από καθαρά ενδιαφέρον ρώτησα τι έκανα καλέ και μου φωνάζετε? Σε αυτό τον τόνο μπορώ να σας πω απορημένη λες και με μάλωσαν ενώ δεν είχα κάνει κάτι. Μου απάντησε σε έντονο ύφος και φωνάζοντας οτι απαγορεύεται να μιλαω στο κινητ! ο μεσα στον ΟΑΕΔ και οτι δεν ειναι ! υποχ ρεωμένος να με ακούει ενώ δουλεύει να μιλάω και οτι δεν θα απολογηθεί,και φώναζε. Με συγχωρείτε ειλικρινα. Δεν ήθελα ούτε να δημιουργήσω θέμα ούτε τίποτα, Απορημένη ρώτησα και δεν ήξερα οτι απαγορεύεται η χρήση κινητού τηλ. δίκιο είχε και ευχαριστώ που με διόρθωσε και δεν θα το ξανακάνω γιατί πραγματικα στο βάθος είχε ταμπέλα που το έγραφε. Όμως δεν το γνώριζα και πραγματικά δεν είχα δει την ταμπέλα γιατί δεν θα ρωτούσα τότε. Είναι δικαίωμα του νομοθέτη να δημιουργεί νόμους και τους σέβομαι, αλλά σας παρακαλώ αν κάποιος διαβάσει την επιστολή μου δεν είναι δικαίωμά μου να έχω αξιοπρέπεια να να με σέβεται ο συνάνθρωπός μου?? Γιατί ο συγκεκριμένος κύριος άρχισε να μου φωνάζει και να μου λέει οτι δεν έχω επίπεδο και οτι είμαι χαμηλού επιπέδου και πήγα εκεί να μαλώσω. Με συγχωρείτε από όσο γνωρίζω και πτυχιούχος είμαι και πολλά χρόνια εργαζόμουν και λυπάμαι που έμεινα άνεργη αλλά δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που να πηγαίνει στον ΟΑΕΔ για το επίδομα και να έχει διάθεση να μαλώσει, έλεος κοπέλα είμαι όχι νταής και πήγα για το επίδομα άρα τουλάχιστον στενοχωρημένη θα ήμουν και όχι νευρική. Όταν παρακάλεσα τον κύριο να μην μου μιλάει έτσι και οτι δεν είμαι υπάλληλός του φώναζε ακόμα χειρότερα. Με συγχωρείτε ΓΙΑΤΙ?????? Τόσα μα τόσα προβλήματα έχει ο κόσμος σήμερα και η ανεργία είναι ένα απο αυτο το οτι δουλεύει στον ΟΑΕΔ δεν τον κάνει καλύτερο ούτε χειρότερο από εμένα που προσωρινά έμεινα άνεργη. Για ποιό λόγο πρέπει εγώ να στενοχωριέμαι αν εκείνος δεν ήταν καλά ψυχολογικά σήμερα?? Δεν θα έπρεπε κάποιος άνθρωπος να βρεθεί να μας προστατεύσει και εμάς τους απλούς αλλά όχι απλοϊκούς πολίτες από τον κάθε νεαρό κύριο που βγάζει τα απωθημένα του πάνω μας? ΓιÎ! �τί να πρέπει να φοβάμαι να ξαναπάω για το επίδομα ανεργίας για να μην ξαναπέσω πάνω του και με κάνει ρεζίλι ξανά. Ειλικρινά δεν ξέρω τι περιμένω και αν θα με ακούσετε, απλά θέλω να πιστεύω πως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο και πως στην Ελλάδα έχουμε ακόμα φιλότιμο και όταν πρόκειται να εξυπηρετήσουμε ανθρώπους μία απλή καλημέρα και καλό μήνα φτάνει για να μας κλέψει την καρδιά. Συγνώμη που δεν ήξερα οτι απαγορεύεται η χρήση κινητού και λυπαμαι που έμεινα άνεργη και πρέπει να αντιμετωπίζω τον χλευασμό του κάθε κυρίου σε οποιαδήποτε Υπηρεσία που μακάρι να δούλευε τις! ώρες ‚ που εργαζόμουν εγώ έστω μία βδομάδα και όταν θα ερχόταν να τον εξυπηρετήσω όσο κουρασμένη και να ήμουν θα του χαμογελούσα γιατί όσα προβλήματα και να έχουμε είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ.Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που δώσατε για να διαβάσετε την επιστολή μου. Εύχομαι ολόψυχα να μην ζήσει άλλη κοπέλα την συμπεριφορά και την τρομοκρατία που με έκανε να νιώσω σήμερα ο συγκεκριμένος κύριος. Για να καταλάβετε όπως σας είπα ένα άτομο είχε μπροστά από εμένα και όταν μου φώναξε για το κινητό γύρισε και με κοίταξε απορημένα ο νεαρός μπροστά μου με ύφο! ς δεν έκανες τίποτα.Κρίμα ειλικρινά..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!