tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ:ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΝΑΞΙΩΝ ΔΗΜ. ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΝΑΞΙΩΝ ΔΗΜ. ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ



Έπαιξες κι έχασες. Το γεγονός ότι ΑΠΑΙΤΩ σωστή μεταχείριση όπως την απαιτείς εσύ όταν έρχεσαι για μια δουλειά σε μένα δε σημαίνει ότι είμαι φασίστρια
. Αλλά, αν αυτό χρειάζεται για να βρω ένα κράτος "δικαίου" (πολύ In φράση τον τελευταίο καιρό) και φασίστρια θα γίνω και ότι άλλο χρειαστεί. Αλλά όταν ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ εσύ κάποιον για να σου κάνει μια δουλειά ΑΠΑΙΤΕΙΣ να την κάνει σωστά. Έτσι λοιπόν ΑΠΑΙΤΩ κι εγώ εσένα δημόσιε υπάλληλε (που κάθεσαι! και χαζεύει στο ίντερνετ και αν κάποιος κακομοίρης βρεθεί μπροστά σου και σε "διακόψει" τον εξυπηρετείς κατά βούληση και κακότροπα) να με εξυπηρετήσεις ΣΩΣΤΑ. Εσύ θα απαιτήσεις υψηλή ποιότητα για την υπηρεσία που αγοράζεις, εγώ πρέπει να συμβιβαστώ με αυτό που έχεις όρεξη να μου προσφέρεις εσύ? ΌΧΙ!! Όσο για το γεγονός ότι η κρίση μας στρέφει εναντίον του άλλου, έχω γράψει εδώ και καιρό άρθρο γι αυτό βλ. http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/2010_9621.html αλλά βαρέθηκα να με λένε και πάνω απ' όλα να νιώθω Μ^$#%#*!!
Κι εσύ και όλοι καταλάβετε ένα πράγμα. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ αλλά ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ. Ψηφίζουμε γι αυτόν που πιστεύουμε ότι θα μας κάνει την πόλη καλύτερη, που θα φτιάξει κάτι παραπάνω, κάτι που θα καλύπτει τις δικές μας ανάγκες απ ότι έκαναν ΟΛΟΙ οι προηγούμενοι
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!