tromaktiko: Απόλυση δημοσίων υπαλλήλων

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Απόλυση δημοσίων υπαλλήλων



Θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την απόψη μου για την απόλυση των δημοσίων υπαλλήλων...Κατ'αρχήν να διευκρινίσω ότι είμαι και εγώ δημόσιος υπάλληλος.
Και ναι αν και δημόσιος υπάλληλος υποστηρίζω ακράδαντα την άρση της μονιμότητας στο δημόσιο τομέα.
Το θέμα όμως είναι με ποια κριτήρια θα γίνει αυτή η άρση.
Γιατί ειδικά τον τελευταίο χρόνο, για να "περνάς καλά" στην υπηρεσία σου πρέπει να τα έχεις με τα νέα συνδικαλιστικά όργανα!!!
Ομως φίλοι μου δεν είναι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι βολεψάκηδες. Δυστυχώς είναι η πλειοψηφία, αλλά δεν είναι όλοι. Και το χειρότερο είανι ότι αυτοί που δεν είναι την πληρώνουν για τους υπόλοιπους. Και αυτοί που πραγματικά δουλεύουν και θέλουν να εξυπηρετήσουν και τους πολίτες γιατί γιαυτό ακριβώς πληρώνονται γίνονται περίγελως γιατί "χαλάνε την πιάτσα".
Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.
Ολα στο δημόσιο είναι στραβά.
Το μόνο που έχουμε είναι το σταθερό μηνίατικο.
Εγώ έχω 10 χρόνια υπηρεσία, παντρεμένος με 1 παιδί και ο μισθός μου είναι 1200 ¤.
Δεν βαρυγκομάω ούτε βλαστημάω. Κάνω το σταυρό μου που παίρνω αυτά τα χρήματα.
Ούτε εθελοτυφλώ. τα πράγματα είναι δύσκολα.
Ομως όσο εγωιστικό κι αν ακούγεται αυτό, ανήκω στην κατηγορία των δημοσίων υπαλλήλων που δικαιολογούν το μισθό που παίρνουν.
Αυτή είναι η πραγματικότητα στο δημόσιο. δυστυχώς
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!