tromaktiko: Αφου δε γλιτωνουμε απο τις εισπρακτικες...τουλαχιστον μπορουν να κανουν τη δουλεια τους σωστα;;;;

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Αφου δε γλιτωνουμε απο τις εισπρακτικες...τουλαχιστον μπορουν να κανουν τη δουλεια τους σωστα;;;;



Πριν 20 λεπτα με καλεσε στο σταθερο μια κυρια απο εισπρακτικη εταιρια εκ μερους της alpha bank, ζητωντας να μιλησει με το συζυγο μου ο οποιος απουσιαζε. Δεδομενου οτι δεν εχουμε οφειλη σε αλλη Τραπεζα ευτυχως και τη συγκεκριμενη τεραστια δοση των 70 ευρω την ειχα πληρωσει η ιδια προχτες, την ενημερωσα οτι εχω καταθεσει τα χρηματα σε μηχανημα αυτοματων συναλλαγων.
Πριν προλαβω να ολοκληρωσω μου απαντα σε εντονο τονο οτι αυτη ηταν η προηγουμενη δοση και πρεπει να πληρωσουμε και αλλη μια. Προσπαθωντας να ελεγξω τα νευρα μου της εξηγω οτι η επομενη δοση ληγει τελος Νοεμβριου, πραγμα για το οποιο ειμαι σιγουρη διοτι εχω το χαρτι που μολις χτες ηρθε απο την Τραπεζα. Με ρωταει λοιπον
-"Και κανατε την καταθεση σε μηχανημα αυτοματης συναλλαγης:''
-''Μάλιστα''
-Και δε θυμαστε αν κανατε καταθεση στο λογαριασμο η στον κωδικο πληρωμης, ε?
-Φυσικα και θυμαμαι, αν θελετε μπορω να σας δωσω και τον κωδικο
-Οχι, μπορω να το δω ηλεκτρονικα.
-Μηπως αυτο επρεπε να το κανετε πριν με παρετε τηλεφωνο;
-......(σιγη ιχθυος) ...Πραγματι βλεπω οτι η καταθεση εχει γινει.
-Σωωωωωωπα!!!!

Αν κανατε τη δουλεια σας σωστα απο την αρχη κυριοι των εισπρακτικων θα γλιτωναμε ολοι μας πολυ μεγαλη ταλαιπωρια...Τοσο δυσκολο ειναι να ελεγχετε πρωτα και μετα να αρχιζετε τα τηλεφωνα??
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!