tromaktiko: Η απαράδεκτη πολιτική των καταστημάτων ΕΝΤΟΣ & οι τρομερές εκπτώσεις

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Η απαράδεκτη πολιτική των καταστημάτων ΕΝΤΟΣ & οι τρομερές εκπτώσεις



Χτες το απόγευμα επισκέφτηκα το κατάστημα ΕΝΤΟΣ στο Κορωπί για την αγορά ενός κρεβατιού.
 Αφού λοιπόν διάλεξα ένα κρεβάτι το οποίο έκανε 260 από 340 ευρώ και ένα στρώμα 400 ευρώ πάω να κάνω την παραγγελία μου στην πωλήτρια .Αφού είχε αρχίσει την διαδικασία της παραγγελίας μας ενημερώνει η πωλήτρια στο τέλος ότι για να σας τα φέρουμε σπίτι θα πληρώστε 80 ευρώ ακόμα μεταφορικά .Της λέμε ότι θα κάνουμε εμείς παραλαβή από το κατάστημα του Κορωπίου διότι μένω 50μ πιο κάτω και έτσι να μην μας βάλει μεταφορικά .Και παίρνω την εκπληκτική απάντηση της ότι αν δεν θες να χρεωθείς μεταφορικά να πας να το πάρεις από τις αποθήκες μας στην Ελευσίνα και ότι στο κατάστημα δεν μπορείς να το παραλάβεις . Με λίγα λόγια αν δεν δόσεις τα μεταφορικά κρεβάτι δεν έχεις και έχουμε τώρα τον τελικό λογαριασμό
ΑΞΙΑ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ 340
ΕΚΠΤΩΣΗ 340-80=260
ΣΥΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ 80ΕΥΡΏ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ 260+80=340 όσο η αρχική του τιμή!
Συγχαρητήρια για την πολιτική της εταιρείας σας .Και για τις τρομερές σας εκπτώσεις .Τελικά πήγα και το πήρα από το ΙΚΕΑ στα μισά λεφτά ακριβώς ,πολύ καλύτερης ποιότητας (γνώμη δική μου) και ρωτάω στο τέλος αν μου το φέρνατε στο σπίτι μου πόσα θα μου παίρνατε και μου απατάνε συν 20 ευρώ ,πολύ λογική τιμή μου ακούγεται όχι 80 που θελαν τα ΕΝΤΟΣ .

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!