tromaktiko: Δικτυακή απάτη μέσω της ιστοσελίδας του Emarket.gr

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Δικτυακή απάτη μέσω της ιστοσελίδας του Emarket.gr



Καλησπέρα.σήμερα το πρωί διαπίστωσα πώς είναι να πέφτει κανείς θύμα δικτυακής απάτης μεσω site αγορών και δημοπρασιών....Βρήκα μια αγγελία για αγορά του iphone 4 στην τιμή των 385 ευρώ.Έτσι και εγώ αποφάσισα να το αγοράσω στην προαναφερόμενη τιμή.Κατέθεσα την παρασκευή το πρωί.Τα χρήματα στην Εμπορική τράπεζα όπως μου υπέδειξε ο πωλητής και μου είπε στο τηλέφωνα πως θα το έχω την Δευτέρα στα χέρια μου. Σήμερα όμως το πρωί μου στείλε μήνυμα στο κινητό μου το οποίο έλεγε ότι εγώ τον εξαπάτησα και πως δεν πρόκειται να παραλάβω καμία συσκευή.Αυτό το γεγονός το λέω για να είμαστε όλοι προσεκτικότατοι στις συναλλαγές μας.Ο χρήστης alexaras83 είναι πλέον επικίνδυνος και η ιστοσελίδα τον έχει ήδη διαγράψει.Όσο για το δικό μου σύμβάν όλα έχουν πλέον πάρει το δρόμο τους με νούμερο ένα σταθμό την καταγγελία.
Σας ευχαριστώ ....Ενα ακόμα θύμα δικτυακού απατεώνα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!