Τηλεφώνησα στο κέντρο εξυπηρέτησης και μου είπαν ότι πρέπει να προμηθευτώ το περιβόητο splitter!! Δεν είχα ιδέα τι είναι αυτό! Περιττό να πω ότι ο τηλεφωνητής που με εξυπηρέτησε θεωρούσε δεδομένο ότι εγώ πρέπει να ξέρω! τι είναι αυτό!!
Αφού λοιπόν κατάλαβα την αναγκαιότητα αυτής της συσκευής, επισκέφθηκα ΞΑΝΑ ένα κατάστημα Forthnet για να το αποκτήσω!! Με ρώτησαν εμένα αν μπορώ ξαναπάω?? ΟΧΙ!
Έστω λοιπόν ότι αυτό το πράγμα τέλος πάντων είναι απαραίτητο. Γιατί δεν περιλαμβάνεται στη συσκευασία? Και έστω ότι δεν μπορείτε να το συμπεριλάβετε στη συσκευασία. Γιατί δεν μου το λέτε εκείνη τη στιγμή που μου δίνετε τη συσκευασία για τη σύνδεση να το αγοράσω επί τόπου? Για να γλυτώσετε τα σχόλια των πελατών που θα έχουν και δίκιο να απορούν γιατί πρέπει να αγοράσουν κάτι τέτοιο.....!!!
Υ.Γ. Να αναφέρω επίσης ότι στο τηλεφωνικό κέντρο όπου απευθύνθηκα για να λυθούν κάποιες απορίες μου σχετικά με τα ασύρματα δίκτυα, μου δημιουργήθηκαν πιο πολλές απορίες από αυτές που είχα, καθώς ο τηλεφωνητής που συνομίλησε μαζί μου χρησιμοποιούσε μια ορολογία τεχνικών υπολογιστών χωρίς επεξήγηση!! Αν τα ήξερα αυτά που έλεγε δεν θα χρειαζόταν να ζητήσω βοήθεια.. Θα έβρισκα μόνη μου λύσεις!! Και δε θεωρώ τον εαυτό μου εντελώς άσχετο!! Ξέρω κάποια στοιχειώδη πράγματα στους υπολογιστές...!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ