tromaktiko: Kαταγγελία για έναν απαράδεκτο οδηγό ταξί

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Kαταγγελία για έναν απαράδεκτο οδηγό ταξί



Σημερα 11/11/2010 στις 03.10 στην πλατεία Εξαρχείων επιβιβάστηκα σε ταξί με πινακίδα ΤΑΑ9121 με προορισμό την Άνω Ν. Σμύρνη. Φτάνοντας στον προορισμό στις 03.25 και με ταξίμετρο να γράφει 9.36 ευρώ (!!!!!) δίνω στον οδηγό χαρτονόμισμα 20ε (είμαι σίγουρη για το ποσό γιατί είχα 50ε κατα την διάρκεια της βραδιάς και ξόδεψα μόνο τα 10, οπότε μου έμειναν 2 εικοσάευρα).
Μου απαντάει ο οδηγός πως η διαδρομή είναι 9,5 ευρώ δείχνοντάς μου ένα χαρτονόμισμα των 5 ευρώ το οποίο υποτίθεται πως του έδωσα. Εκείνη την ώρα και περιμένοντας τα ρέστα έψαχνα τα κλειδιά στην τσάντα μου οπότε δεν είδα που έβαλε το εικοσάευρο. Του απάντησα πως είμαι 100% σίγουρη πως αποκλείεται να του έδωσα πεντάευρο και όταν επέμενα για το εικοσάευρο άρχισε να μου φωνάζει και να απαιτεί να του δώσω τα υπόλοιπα. Βγήκε μάλιστα από το ταξί και μου λέει με άγριο ύφος "'Ελα, ψάξε με!" ερχόμενος προς το μέρος μου. Εγώ πάνω στον πανικό της στιγμής και την τρομάρα μέσα στην ερημιά, φοβήθηκα, βγάζω και το άλλο 20ε και του το δίνω. Μου δίνει ρέστα 10ε και τα 5ε που υποτίθεται πως του έδωσα εξαρχής, και χωρίς να κόψει απόδειξη βέβαια, μπήκε στο ταξί,  κοπάνησε την πόρτα και έφυγε με πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Δείγματα αγριότητας έδειξε και όταν μπήκα στο ταξί, με συνάδελφό του, που θέλησε να του "πάρει" την κούρσα, και όταν τελικά για να αποφευχθεί ο τσακωμός, μπήκα στο δικό του, άρχισε τις ύβρεις για τον άλλο οδηγό.
Θα ήθελα να με ενημερώσετε τι μπορώ να κάνω για να βρω το δίκιο μου, γιατί ο συγκεκριμένος οδηγός αποτελεί κίνδυνο (τα χρήματα φυσικά είναι το λιγότερο, μπροστά την ταραχή που ένιωσα, παρ'όλο που οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι).
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!