tromaktiko: O Γιάννης Δημαράς στο 'tro-ma-ktiko': "Δεν με εκφράζει το ΠΑΣΟΚ! Έτσι και κερδίσω το χρώμα του χάρτη θα είναι ΛΕΥΚΟ"

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

O Γιάννης Δημαράς στο 'tro-ma-ktiko': "Δεν με εκφράζει το ΠΑΣΟΚ! Έτσι και κερδίσω το χρώμα του χάρτη θα είναι ΛΕΥΚΟ"



ΕΡΩΤΗΣΗ:
Οκτώ χρόνια βουλευτής πόσες φορές πήρατε το λόγο στη Βουλή; Πόσες φορές εκφράσετε αντιρρήσεις για νομοσχέδια που ήρθαν προς ψήφιση;
Να σας βοηθήσω, σύμφωνα με την βουλή έχετε μηδαμινή βουλευτική δραστηριότητα (0 ομιλίες- 5 ερωτήσεις και 7 συμμετοχές σε επιτροπές)?
Με ποιο επιχείρημα μπορείτε να μας πείσετε ότι θα είστε δραστήριος ως περιφερειάρχης?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Πολλές φορές εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου... Κατά τον ίδιο τρόπο που αναπαράγεται το γεγονός ότι δεν καταψήφισα το εργατικό και το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, με τον ίδιο τρόπο αναπαράγονται και τα της «αδιαφορίας» μου στην κοινοβουλευτική μου δράση. Είναι άλλο πράγμα η θητεία στο Κοινοβούλιο και οι ενστάσεις που διατυπώνεις είτε με επερωτήσεις είτε με γραπτές ερωτήσεις είτε με καταψήφιση νομοσχεδίων και άλλο η διοίκηση της περιφέρειας . Ως βουλευτής , δεν έχεις τις ίδιες δυνατότητες και δραστηριότητες, ούτε τις αρμοδιότητες να παράγεις έργο, όπως υπάρχει η δυνατότητα να γίνει στην τοπική αυτοδιοίκηση.

----------------------------------------------------------------------


ΕΡΩΤΗΣΗ:
Ποια εχέγγυα μου παρέχετε, ότι δε λειτουργείτε ως "Δούρειος Ίππος" του ΠΑΣΟΚ και δεν είστε το μέσον για να μου υποκλέψει την ψήφο?
Όταν βγείτε περιφερειάρχης θα συμπράξετε με το ΠΑΣΟΚ? Αλήθεια τι κόμμα είστε???

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Πολύς λόγος έχει γίνει για το θέμα αυτό. Οι μισοί με αποκαλούν «Δούρειο Ίππο» του ΠΑΣΟΚ και οι υπόλοιποι «Δούρειο Ίππο» της Νέας Δημοκρατίας. Σας διαβεβαιώνω ότι ο συνδυασμός μας «Άρμα Πολιτών» έχει υποψήφιους από όλους τους χώρους και τις ιδεολογίες , ενωμένους για έναν σκοπό, την υγιή ανάπτυξη της Αττικής. Είμαστε «Δούρειοι Ίπποι» του εαυτού μας , όσο και αν αυτό ενοχλεί το πολιτικό σύστημα και πάνε να μας κολλήσουν ταμπέλες . Η ιδεολογία μου προέρχεται από το χώρο του ΠΑΣΟΚ και θα ήταν ανέντιμο να διαγράψω  το παρελθόν μου και τις αξίες μου . Ωστόσο, έχω δικαίωμα να διαφωνήσω με ομάδες διακυβέρνησης, με πρακτικές και πολιτικές γραμμές και άδικα μέτρα που δεν με εκφράζουν. Έχω δικαίωμα να διεκδικήσω με ανεξαρτησία την ψήφο των συμπολιτών μου για την τοπική αυτοδιοίκηση , χωρίς ταμπέλες και πολιτικά χρώματα. Η κοινωνία είναι η μοναδική σημαία μας. ----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Κ. Δημαρά,
Είστε ή δεν είστε πολιτικός "του συστήματος";
Ποιες πράξεις του παρελθόντος σας κάνουν να νιώθετε ότι δεν ευθύνεστε ΚΑΙ εσείς για την κατάντια της χώρας;
Εναντιωθήκατε για παράδειγμα στις κινήσεις Σημίτη το 1999 και 2000 ώστε να κρυφτεί το χρέος και να δημιουργηθούν απίστευτες υποθήκες για το μέλλον της Ελλάδος;
Εναντιωθήκατε στην αλόγιστη πρόσληψη άχρηστων ανθρώπων στο Δημόσιο;
Εναντιωθήκατε στην απίστευτη σπατάλη του Δημοσίου που μας έφερε εδώ που είμαστε;
Ψηφίσατε ναι ή όχι στην Σύμβαση για την παράδοση των εθνικών δρόμων και των διοδίων σε ιδιώτες;
Είστε ή δεν είστε μέρος του προβλήματος κ. Δημαρά;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Μόνο πολιτικός του συστήματος δεν είμαι. Δεν υπήρξα πρόβατο σε μαντρί ποτέ στη ζωή μου. Μετά τη δημοσιογραφία μπήκα στην πολιτική για να υπερασπίσω τα δικαιώματα και τις ανάγκες των συμπολιτών μου και αυτό έκανα πάντα στη ζωή μου. Στις κινήσεις Σημίτη , σας υπενθυμίζω ότι ήμουν στο ΔΗΚΚΙ και χαρακτηριζόμουν ο «γραφικός» της Βουλής από τις ομιλίες μου ενάντια στο σύστημα και τη διαπλοκή. Αποχώρησα και από το ΔΗΚΚΙ κάποια στιγμή , παραμένοντας εκτός πολιτικής.

 Όταν επέστρεψα μετά από πρόταση του ΠΑΣΟΚ, είχα την πεποίθηση και την ελπίδα ότι θα άλλαζαν προς το καλύτερο τα πράγματα με τον Γιώργο Παπανδρέου. Ωστόσο, οι προεκλογικές δεσμεύσεις του ήταν σε πλήρη αναντιστοιχία με τις μετεκλογικές κινήσεις και αποφάσεις της κυβέρνησης.

Στην κρίσιμη στιγμή , λοιπόν, καταψήφισα όλα όσα αδικούσαν την κοινωνία. Μια στάση νομίζω αρκούντος έντιμη στους πολίτες που με ψήφισαν.

 Όχι δεν είμαι μέρος του προβλήματος, γιατί δεν τα «έφαγα» από κανέναν και με κανέναν και αντιστάθηκα όσο και όπου μπορούσα. Λέτε να είχα τώρα τέτοιο πόλεμο και χυδαία κτυπήματα  , αν ήμουν μέρος του συστήματος ;

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Αγαπητέ Γιάννη,
Είσαι υπέρ η κατά του μνημονίου? ΝΑΙ η ΟΧΙ?  Να σου θυμίσω ότι σε όλα τα νομοσχέδια (κόψιμο μισθών κ.α.) μετά το μνημόνιο ψήφισες ΝΑΙ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Αγαπητοί μου, είμαι οριζοντίως και καθέτως κατά του μνημονίου και σας πιάνω … «αδιάβαστους» : εκτός από το μνημόνιο καταψήφισα και το εργασιακό και το ασφαλιστικό νομοσχέδιο. Είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά της Βουλής. Απλά, κάποιοι για ευνόητους λόγους αναπαράγουν συνεχώς ότι ψήφισα «ναι».

 
----------------------------------------------------------------------


ΕΡΩΤΗΣΗ:
α. Επειδή δεν ψηφίσατε το μνημόνιο σας κάνει αυτόματα ...ανεξάρτητο; Ούτε και το κόμμα του κ.Κικίλια  ή του κ. Παφίλη το ψήφισε...
β. Ψήφισες παρόν στην σχετική ψηφοφορία για το μνημόνιο. Από ποτέ το παρόν θεωρείται ως αρνητική ψήφος?


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ψήφισα «παρών» προκειμένου να μην συμπεριληφθώ σε άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης που ψήφισαν «όχι». Ανεξάρτητος ήμουν και ως βουλευτής , καθώς ξεκαθάρισα τη θέση μου με το κυβερνών κόμμα και ανέλαβα τις ευθύνες μου , αλλά είμαι και ως υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής.
Μαζευτήκαμε μία ομάδα συμπολιτών μας , χωρίς να δηλώνουμε κομματικές ταυτότητες και δημιουργήσαμε το «Άρμα Πολιτών» για να βελτιώσουμε την Αττική μας. Εμείς οι πολίτες για τους πολίτες . Η κοινωνία για την κοινωνία. Έτσι απλά. Οι υπόλοιποι κατεβαίνουν με κομματική στήριξη . Εμείς δεν έχουμε ούτε κομματική ούτε άλλου είδους στήριξη, ούτε διαφημίσεις, ούτε προεκλογικές καμπάνιες, ούτε σπαταλάμε χρήματα του δημοσίου . Ξοδέψαμε τα δικά μας, και των μελών μας, για τα στοιχειώδη, δηλαδή ψηφοδέλτια και λίγα φυλλάδια με το πρόγραμμά μας.  

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Σας άκουσα στις συνεντεύξεις και δεν  κατορθώσατε να δώσετε την εντύπωση ότι έχετε ένα πρόγραμμα. Ούτε καν ένα σχέδιο. Ούτε καν ένα συγκροτημένο λόγο. Γιατί να ψηφίσουμε κάποιον "έτσι... χωρίς πρόγραμμα" που έλεγε και η μακαρίτισσα Ρεζάν;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Αν δεν βαριέστε, κάντε τον κόπο να δείτε αναλυτικά και προσεκτικά το πρόγραμμά μας στην ιστοσελίδα μας www.armapoliton.gr . Το παρουσιάσαμε και το στείλαμε και στα ΜΜΕ. Είναι προσεκτικά συγκροτημένο και δομημένο για την ανάπτυξη της Αττικής και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της. Δεν διαβάζεται ένα πρόγραμμα στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις, που δεν σε αφήνουν να αρθρώσεις ούτε όσα θέλεις να πεις. Εξάλλου, δεν είναι δυνατόν να κατέβει κάποιος υποψήφιος για την περιφέρεια χωρίς πρόγραμμα. Το θέμα είναι ποιόν θα εμπιστευτεί ο κόσμος ότι θα το υλοποιήσει με διαφάνεια και εντιμότητα.

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Αξιότιμε κ. Δημαρά
Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να σας ευχηθώ καλή επιτυχία στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.
Ακολουθούν 2 ερωτήσεις:
1) Είμαι πτυχιούχος πολιτικός επιστήμονας, έχω τελειώσει με τα αγγλικά και τα ισπανικά, πήρα πτυχίο το 2007 και έκτοτε είμαι άνεργος (βοηθώ στην οικογενειακή επιχείρηση). Δεδομένου των επιλογών της κυβέρνησης και του αρμοδίου υπουργείου σε θέματα εργασίας, ποιά θα είναι η δική σας πολιτική? Ποιά τα σχέδιά σας για εμάς τους νέους επιστήμονες? Ποιά θα είναι τα κίνητρα που θα προσφέρετε?
2) Εάν το ποσοστό εκλογής σας είναι συντριπτικό και τα μηνύματα της κοινωνίας είναι εξίσου ενθαρρυντικά, θα προχωρήσετε σε δημιουργία νέου κόμματος που θα εκφράζει κεντροαριστερά μηνύματα?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ευχαριστώ για τις ευχές σας.
1) Δεσμευόμαστε να βάλουμε μπροστά τη μηχανή της ανάπτυξης, με έργα που ποτέ δεν έγιναν και με στόχο την τόνωση της απασχόλησης και την καταπολέμηση της ανεργίας. Θα προσπαθήσουμε να γίνει η Αττική χώρος προσέλκυσης επενδύσεων, προκειμένου να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, σε ένα πλαίσιο βιώσιμης ανάπτυξης. Μεταξύ άλλων, στόχο έχουμε να ενισχυθεί η εξωστρέφεια και η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της Περιφέρειας και να τονωθεί η οικονομική δραστηριότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.

2) Δεν έχουμε καν σκεφτεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Σήμερα μας ενδιαφέρει να κάνουμε κάτι όλοι μαζί για την Αττική, που έχει τόσα προβλήματα, και σε αυτόν τον αγώνα έχουμε ταχθεί.

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Αγαπητέ κε Δημαρά θα ήθελα να ρωτήσω τι θα κάνετε εσείς με το θέμα των λαθρομεταναστών και της εγκληματικότητας. Θέλω αντρίκιες απαντήσεις και όχι μασημένα λογικισμός με την απάντηση σας να κάνετε μεγάλο ποσοστό να σας ψηφίσουμε.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Οι Έλληνες γνωρίζουν καλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια τι σημαίνει μετανάστευση. Είμαστε κάθετα αντίθετοι με την παράνομη μετανάστευση και την παραβατικότητα ενάντια στους συμπολίτες μας. Είμαστε έτοιμοι να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις για τους νόμιμους μετανάστες , έτσι ούτως ώστε να μην ενοχλούν κανέναν και να μην ενοχλούνται και εκείνοι. Υπάρχουν σχέδια, τα οποία δεν εφαρμόστηκαν ποτέ και έμειναν στα συρτάρια.

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Πότε  ασκήσατε διοίκηση; Έστω και σε ένα...περίπτερο, που λέει ο λόγος, ώστε τώρα να σας κάνουμε με την ψήφο μας έναν μικρό πρωθυπουργό;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Έχω διοικήσει στη δημοσιογραφική μου πορεία και σε εκείνη της τοπικής αυτοδιοίκησης (αντιπρόεδρος του ΟΝΑ) και θεωρώ ότι η δημοσιογραφική , αθλητική και πολιτική μου διαδρομή με έχουν «οπλίσει» με εφόδια αρκετά για να δουλέψω με τους συνεργάτες μου για το καλό των συμπολιτών μου. Συνεργαζόμαστε , εξάλλου, με ομάδα επιστημόνων, τεχνοκρατών, μηχανικών, περιβαλλοντολόγων, καθηγητών και φυσικά θα υπάρχει η ουσιαστική συμμετοχή των συμπολιτών μας. Βρίσκω πομπώδη τον τίτλο του «μικρού πρωθυπουργού» και προτιμώ τον τίτλο του έντιμου και έμπειρου γνώστη των αληθινών, άλυτων,  προβλημάτων των πολιτών της περιφέρειας Αττικής.   

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Όταν θα έχετε a priori την κυβέρνηση απέναντι -περισσότερο από τους πολιτικούς της αντιπάλους τους προερχόμενους από άλλα κόμματα- πώς θα εξασφαλίσετε τη συνεργασία της για το καλό της περιφέρειας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Θα την επιδιώξω τη συνεργασία και θα πιέσουμε όπου αυτό χρειαστεί για την ανάπτυξη της περιφέρειας με έργα και όχι με λόγια . Εκεί θα φανεί ποιος τελικά ήθελε επί της ουσίας να εφαρμοστεί ο «Καλλικράτης». Αυτό ευαγγελίζεται ο πρωθυπουργός και η παρούσα κυβέρνηση . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ο περιφερειάρχης να εγκλωβίζεται από κομματικά στεγανά . Οι μονοκομματικές κυριαρχίες δεν έχουν πετύχει στην τοπική αυτοδιοίκηση. 

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Κατηγορείτε τα δυο κόμματα ότι κοροϊδεύουν τον κόσμο, εσείς λέγοντας ότι είδατε όλους τους αρχηγούς, και αποδείχθηκε οτι είδατε μόνο τον Παπανδρέου, αφού όλα τα άλλα κόμματα διέψευσαν τη δήλωση σας, δεν μας κοροϊδεύετε και μάλιστα για ασήμαντο θέμα; Γιατί να εμπιστευτούμε έναν ακόμη ...ψεύτη;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δεν κορόιδεψα ποτέ στη ζωή μου. Τι να πω τώρα για τις διαψεύσεις πολιτικών αρχηγών ; Συζήτησα με όλους στη Βουλή (εκτός της κυρίας Παπαρήγα), προς το τέλος του καλοκαιριού (τότε που ουσιαστικά το αποφάσισα), την απόφασή μου να κατέβω υποψήφιος για την περιφέρεια της Αττικής. Σημασία έχει δηλαδή ο χώρος ; Η μόνη συνάντηση που δεν είχε σχέση με την υποψηφιότητα μου ήταν αυτή που έντεχνα και παραπλανητικά προβλήθηκε -  ουδέτερη και φιλική - τον Ιούνιο με τον κ. Σαμαρά, μετά απόπρόσκληση στο σπίτι του. Ουδεμία συζήτηση ή πρόταση έγινε για την περιφέρεια Αττικής, ειδικά τότε που δεν είχα σκεφτεί και αποφασίσει οτιδήποτε. Τα μετέπειτα εσωκομματικά σενάρια στελεχών της Ν.Δ. με την εμπλοκή του ονόματός μου ως ανεξάρτητου υποψήφιου δεν με αφορούν. 

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Κάποιοι λένε οτι άτομα σαν εσάς αποτελούν το κοινωνικό Πασοκ . Πότε το πασοκ ήταν κοινωνικό ή πότε έδειξε τέτοια στοιχεία (μόνο προεκλογικά για ευνόητους λόγους) και παραμένετε τόσα χρόνια σε αυτόν τον χώρο; Η θέση της αριστεράς (τουλάχιστον μιλώντας για την αντικαπιταλιστική-ΑΝΤΑΡΣΥΑ, οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, μέρος της βάσης του ΚΚΕ) είναι ξεκάθαρη κατα του μνημονίου και παράλληλα προτείνει λύσεις για διέξοδο από την κρίση. Ποια είναι η δικιά σας πρόταση για διέξοδο της χώρας μας από την κρίση;
2ον:Άτομα του ΠΑΣΟΚ υποστηρίζουν οτι είστε ακόμα με το ΠΑΣΟΚ και μάλιστα πως αν βγείτε 1ος θα πρασινίσει ο χάρτης (έμμεσα).Τι απαντάτε σε αυτούς και αν δεν είστε με το ΠΑΣΟΚ υπο ποιές προϋποθέσεις θα γυρίζατε;

p.s :Συνήθως λένε ευχαριστώ , εγώ προτιμώ να λέω ευχαριστώ σε αυτούς που πράττουν...λέτε να πω ευχαριστώ σε λίγους μήνες;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
1. Δεν θα κρίνω το ΠΑΣΟΚ που έχει μία πολιτική, πολιτιστική  και κοινωνική ιστορία, με τα σωστά και τα λάθη του. Δεν είμαι από αυτούς που αλλάζουν ιδεολογία και μεταπηδούν σε άλλους πολιτικούς χώρους. Ωστόσο γίνομαι αυστηρότατος κριτής των σφαλμάτων ,  καταψηφίζω άδικα νομοσχέδια κυβερνόντων , γίνομαι «μαύρο πρόβατο» και ποτέ  «κομματόσκυλο» και , όταν χρειαστεί, πηγαίνω σπίτι μου, χωρίς να κρατάω γερά την κομματική μου καρέκλα στη Βουλή. Υπήρχαν και άλλες εναλλακτικές λύσεις για να βγούμε από την κρίση. Επιπλέον, έπρεπε να ληφθούν έγκαιρα μέτρα για την ουσιαστική πάταξη της φοροδιαφυγής και για την πίεση αυτών που έχουν υπέρογκα χρέη στο Δημόσιο και τα ταμεία ή κατασπατάλησαν το δημόσιο χρήμα. Η εύκολη λύση ήταν δηλαδή να πληρώσουν το λογαριασμό οι Έλληνες πολίτες ;
   2. Πρώτον επαναλαμβάνω ότι κατεβαίνω ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ και είναι συνειδητή επιλογή σε αυτή τη φάση του πολιτικού μας συστήματος. Όχι δεν με εκφράζει αυτό το ΠΑΣΟΚ και οι επιλογές του.  Άλλο η ιδεολογία και άλλο η διακυβέρνηση από συγκεκριμένες ομάδες. Αν μας ψηφίσει ο κόσμος την Κυριακή το βράδυ, έχω δηλώσει ότι το χρώμα μας στο χάρτη θα είναι ΛΕΥΚΟ.   

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Είστε στα εβδομήντα σας, πατημένα! .Γιατί δεν αφήνετε τους νεότερους να αναλάβουν θέσεις που χρειάζονται δύναμη, σπουδές, εμπειρία; Για παράδειγμα αν σας καλέσει ο περιφερειάρχης του Λονδίνου σε τί γλώσσα θα του μιλήσετε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Είμαι 66 ετών και έχω αρκετή ενέργεια και δύναμη, σας διαβεβαιώνω. Δεν ήμουν ποτέ «ήσυχος» άνθρωπος και εκτιμώ ότι η εμπειρία μου, το πάθος μου και το ήθος μου μόνο καλό θα κάνουν στη διοίκηση της περιφέρειας Αττικής. Έχουμε, εξάλλου, πάρα πολύ νέους άξιους συνεργάτες μαζί μας, με διάθεση για δουλειά .
Τέλος, έχω γυρίσει όλο τον κόσμο για ρεπορτάζ και συνεντεύξεις και έχω κάνει ταξίδια και ως πολιτικός και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα η γλώσσα. Μιλάω ξένες γλώσσες.
Η ουσία είναι να λειτουργήσεις με διαφάνεια υπέρ της κοινωνίας , μακριά από διαπλοκές και ύποπτα συμφέροντα. Αυτό έχει ανάγκη σήμερα ο κόσμος.

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Η ψήφος στον Γιάννη Δημαρά, είναι ψήφος κατά του μνημονίου; Αν ναι γιατί Γιάννη Δημαρά και όχι Αλέκο Αλαβάνο ή Αλέξη Μητρόπουλο?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Γιατί όλοι οι συνυποψήφιοί μου υπέρ ή κατά του μνημονίου κατεβαίνουν με κομματική σημαία. Εμείς είμαστε Ανεξάρτητοι στο «Άρμα Πολιτών» και εκτός της διαμαρτυρίας κατά του μνημονίου , έχουμε πολύ δυναμικό και αναπτυξιακό πρόγραμμα. Διαβάστε το και θα το διαπιστώσετε και μόνοι σας .

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Έχετε ξεπεράσει το πρόβλημα αλκοολισμού που είχατε; Όχι πώς έχουμε κάποιο πρόβλημα αλλά δεν θα θέλαμε έναν εξαρτημένο μικρό πρωθυπουργό.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Πολλές φήμες, αναπαράγονται με την ταχύτητα του φωτός το τελευταίο διάστημα, για τους γνωστούς λόγους. Τι άλλο πρόβλημα θα μάθω ότι έχω; Εξαρτήσεις, δεν έχω από τίποτα και από κανέναν.

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Στο κέντρο της Αθηνάς γύρω από την ομόνοια Ευριπίδους Σαρρή Μένανδρου πίσω από το δημαρχείο και σε άλλες περιοχές λειτουργούν παράνομα κτίρια στοιβάζοντας αλλοδαπούς περνώντας τους χρήματα. Αυτό είναι εν γνώση των αστυνομικών αρχών και της τοπικής αυτοδιοίκησης κύριος Δημαράς έχει την δύναμη να αλλάξει κάτι? Να έρθει σε κόντρα με διάφορα "κατεστημένα" που λειτουργούν στο κέντρο εδώ και πολλά χρόνια?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Νομίζω ότι έχω αποδείξει ότι έρχομαι σε κόντρα με οποιοδήποτε σύστημα ή κατεστημένο και δεν φοβήθηκα ποτέ στη ζωή μου.

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Αν περάσετε στο δεύτερο γύρο δεν φοβάται μήπως η τυχόν στήριξη από κάποιον από τους κομμένους τον ταυτίσει με την πολιτική του μνημονίου

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Υπάρχει ελευθερία να ψηφίσουν οι συμπολίτες μας όποιον θέλουν , είτε στον πρώτο είτε στον δεύτερο γύρο. Η ψήφος είναι ο θεμέλιος λίθος της Δημοκρατίας.
Όσο για την ταύτιση, τον τελευταίο καιρό με έχουν ταυτίσει με το ΠΑΣΟΚ, με τη Νέα Δημοκρατία, με τη Μπακογιάννη, ότι ψήφισα το ασφαλιστικό και το συνταξιοδοτικό, ότι είμαι αλκοολικός, ότι είμαι μουγκός στη Βουλή και αλλά πολλά.
Κινδυνεύω να αναπνέω και να κατηγορούμαι ότι μειώνω το οξυγόνο των υπολοίπων.
Με λάσπη δε χτίζεται η νέα Περιφέρεια Αττικής. Μόνο με πολύ δουλειά.

----------------------------------------------------------------------

ΕΡΩΤΗΣΗ:
Η ερώτηση μου είναι απλή. Θα ήθελα να ξέρω ΟΧΙ τι ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ για αυτόν τον έρημο τόπο αλλά ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ? Αν καταλαβαίνετε την ερώτηση μου...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δεν θα μπω , όπως δεν μπήκα ποτέ, σε «κυκλώματα», δεν θα υποκύψω σε διαπλεκόμουνα συμφέροντα και δε θα γυρίσω ποτέ την πλάτη μου στα προβλήματα των συνανθρώπων μου. 

Θα παραμείνω ο Γιάννης και δε θα γίνω ο “κύριος” Δημαράς…

----------------------------------------------------------------------

Μπορείτε να σχολιάσετε την συνέντευξη του Γιάννη Δημαρά στο Facebook.

http://www.facebook.com/pages/tromaktiko/118873008159728
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!