tromaktiko: Ο απατεώνας του Perfectshop

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Ο απατεώνας του Perfectshop



Σκοπός του μηνύματος αυτού είναι να προειδοποιήσει όλους τους ανυποψίαστους καταναλωτές, οι οποίοι συνηθίζουν να προβαίνουν σε αγορές μέσω Internet.
Δυστυχώς και εγώ έπεσα θύμα ενός μέγιστου και προκλητικού απατεώνα ονόματι ΣΙΔΕΡΗΣ ο οποίος μαζί με κάποιον συνέταιρο φάντασμα ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ διατηρούν ένα μικρό κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας με διακριτικό τίτλο PERFECTSHOP «εμπορευόμενοι» ηλεκτρικές συσκευές, κυρίως όμως φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες με αποκλειστικό σκοπό την εξαπάτηση τρίτων. Το συγκεκριμένο παραμάγαζο λειτουργεί κυρίως μέσω Internet και δη του ιστότοπου skroutz.gr, όπου σε πολλά εμπορεύματα δίνουν την καλύτερη τιμή, προκειμένου κατά αυτόν τον τρόπο να αλιεύουν θύματα και να τους ληστεύουν κανονικά. Μέσα Οκτωβρίου έπεσα και εγώ θύμα των συγκεκριμένων κυρίων αφού παρήγγειλα μία τηλεόραση μάρκας LG ποσού 740 Ευρώ περίπου. Μία κυρία ονόματι Δρόσου, συνεργάτης στο μεγάλο κόλπο της PERFECTSHOP επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε ότι πρέπει άμεσα να καταθέσω τα χρήματα σε λογαριασμό της εταιρίας προκειμένου να μου παραδοθεί η τηλεόραση, όπως δυστυχώς και έκανα. Από τότε άρχισε η κοροϊδία. Άπειρα τηλεφωνήματα και άπειρες δικαιολογίες για τη μη παράδοση της τηλεόρασης, κυρίως μεταθέτοντας την ευθύνη στην εταιρία LG, όπου μου παρουσιάστηκε από την κ. Δρόσου αφερέγγυα χωρίς ίχνος αξιοπιστίας, αφού δεν μπορούσε να παραδώσει την τηλεόραση. Όταν πλέον άρχισα έντονα να αντιδρώ μία άλλη κυρία με προσβλητικό ύφος μου είπε να ακυρώσω την παραγγελία για να μου επιστραφούν τα χρήματα, όπως και έκανα. Στην ερώτησή μου πότε θα συμβεί αυτό, η αγενέστατη αυτή κυρία μου απάντησε ότι αυτός που αποφασίζει είναι ο κ. Σιδέρης, που ελέγχει τους λογαριασμούς της εταιρίας. Μετά από μία εβδομάδα και αφού φυσικά η επιστροφή των χρημάτων δεν είχε γίνει, άρχισα να ψάχνω τον κ. Σιδέρη, ο οποίος μετά από πολλές προσπάθειες εμφανίστηκε και μου είπε ότι κάποιο λάθος θα έχει γίνει αφού είχε κάνει την κατάθεση στον λογαριασμό μου. Φυσικά όλα ήταν ψέμματα, καμία κατάθεση δεν είχε γίνει και τα χρήματα συνέχιζαν να βρίσκονται στην τσέπη του κ. Σιδέρη. Ξανά τηλεφωνήματα, ξανά κοροϊδία, ώσπου κατάφερα μετά από πιέσεις να ξαναμιλήσω με τον εγκέφαλο της απάτης κ. Σιδέρη, ο οποίος, αφού του είπα ότι χρήματα δεν έχουν κατατεθεί και ότι είμαι σίγουρος ότι με κοροϊδεύει, άρχισε να μου φωνάζει, να με βρίζει και να με απειλεί επιβεβαιώνοντας την παροιμία «φωνάζει ο κλέφτης….». Αμέσως μετά μου έστειλε με φαξ μία ηλεκτρονική μεταφορά χρημάτων στον λογαριασμό μου με ημερομηνία μεταφοράς πέντε ημέρες μετά την εντολή αυτή. Μάλιστα αμέσως μετά μου τηλεφώνησε για να μου δείξει ότι έκανα λάθος και ότι αυτός είναι κύριος στις συναλλαγές του. Αλοίμονο, γιατί κατά την ημερομηνία της μεταφοράς αυτή ποτέ δεν έγινε προφανώς επειδή ο κ. Σιδέρης, γνωρίζοντας τα κόλπα είχε ακυρώσει την μεταφορά, οπότε ναι μεν μου είχε στείλει το χαρτί της μεταφοράς, την οποία αμέσως μετά φρόντισε να ακυρώσει. Η μέγιστη απάτη και ο μέγιστος απατεώνας. Και όχι μόνο αυτό. Ο εν λόγω «κύριος» φρόντισε να τηλεφωνήσει στο προσωπικό μου σταθερό τηλέφωνο και να με εξυβρίζει σε συνεργάτες μου χωρίς να γνωρίζει βέβαια ότι η συνομιλία αυτή έχει καταγραφεί και μάλιστα ότι εμφανίστηκε ο αριθμός τηλεφώνου του. Συγκρατώντας τα νεύρα μου επικοινώνησα εκ νέου μαζί του, του είπα ότι η μεταφορά δεν έγινε και αυτός αφού μου απάντησε ότι θα φταίει η Τράπεζα μου είπε ότι η κατάθεση αυτή θα γίνει την ίδια ημέρα, πράγμα που φυσικά δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα.


Αν βέβαια διαβάσει κάποιος τα σχόλια για την εν λόγω εταιρία στο skroutz.gr θα διαπιστώσει ότι πλήθος ανθρώπων έχει το ίδιο πρόβλημα, ενώ ακόμη και τα θετικά σχόλια είμαι σίγουρος ότι προέρχονται από φίλους και γνωστούς, προκειμένου να εξισορροπηθεί η αρνητική εικόνα και να αλιευθούν και νέα θύματα. Είπαμε ότι η απάτη είναι καλοστημένη.

Μακρυά από το Perfectshop και τον απατεώνα Σιδέρη και ελπίζω ότι κάποιος Εισαγγελέας με ευαισθησίες διαβάζει το συγκεκριμένο μήνυμα προκειμένου να επέμβει για να προφυλάξει μελλοντικά θύματα της καλοστημένης αυτής απάτης. Είμαι στη διάθεσή του για όλα τα στοιχεία και τις λεπτομέρειες. Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει και το φορολογικό κομμάτι της ιστορίας, αφού ο εν λόγω κύριος μη εκδίδοντας αποδείξεις ή τιμολόγια για τα χρήματα που εισπράττει φοροδιαφεύγει σε μεγάλο βαθμό, αν βέβαια κάτι τέτοιο ενδιαφέρει τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Το μήνυμα αυτό θα προωθηθεί σε όλες τις μεγάλες εταιρίες ηλεκτρονικών ειδών, ιδίως στην LG, την οποία θεωρώ σοβαρή εταιρία, προκειμένου να γνωρίζουν ποια λαμόγια χρησιμοποιούν το όνομά τους και τα προϊόντα τους και με ποιο σκοπό και να διακόψουν κάθε σχέση μαζί τους, όπως επίσης και σε όλες τις αρμόδιες Δικαστικές, Φορολογικές και Διοικητικές Αρχές μήπως και ενεργήσουν για να προφυλάξουν το καταναλωτικό κοινό.

Τέλος και επειδή είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλοί που διαβάζοντας το μήνυμα αυτό διαβάζουν την δική τους ιστορία, ταλαιπωρία και εξαπάτηση από τον «κύριο» αυτό, είμαι στη διάθεσή τους να επικοινωνήσουν μαζί μου για να συντονίσουμε τις ενέργειές μας για την δικαστική επιδίωξη των κλεμμένων χρημάτων. Άλλωστε είναι βέβαιο ότι ο εν λόγω «κύριος» εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι το κάθε θύμα του θα αποφύγει να εμπλακεί σε δικαστική διαμάχη για το σχετικά μικρό ύψος της παραγγελίας του πληρώνοντας ίσως και παραπάνω χρήματα σε δικηγόρο, όμως στη δική μου περίπτωση έκανε λάθος γιατί κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί. Όλοι οι εγκέφαλοι και όλοι οι συνεργοί υπάλληλοι της εταιρίας θα καταμηνυθούν από εμένα άμεσα.

Προσοχή λοιπόν στους απατεώνες του Perfectshop!!!



Ένας εξαπατημένος καταναλωτής
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!