tromaktiko: ΕΜΒΟΛΙΟ PREVENAR 13-ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Ι.Κ.Α;;;;

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΕΜΒΟΛΙΟ PREVENAR 13-ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Ι.Κ.Α;;;;



Είμαι μητέρα ενός αγοριού 2,5 ετών, ασφαλισμένη στο ΙΚΑ 10 χρόνια τώρα...Το αγοράκι μου πηγαίνει στο Δημοτικό παιδικό σταθμό της γειτονιάς μας και η παιδίατρος που τον επισκέφθηκε μας έστειλε σημειώματα οτι τα παιδιά μας ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν το εμβόλιο PREVENAR 13 ανεξάρτητα αν έχουν ήδη εμβολιαστεί με δόσεις του PREVENAR (είδε τα βιβλιάρια Υγείας των παιδιών).
 Επίσης πήγα το παιδάκι μου στην παιδίατρο που το παρακολουθεί από όταν γεννήθηκε, και εκείνη ομοίως με συμβούλεψε οτι πρέπει το παιδί να κάνει το εν λόγω εμβόλιο...Κλεινω και εγώ ένα ραντεβού στο ΙΚΑ Ζωγράφου την περασμένη Δευτέρα ΑΛΛΑ η παιδίατρος κα Ιακωβίδου αρνήθηκε να μου γράψει το εμβόλιο (που στοιχίζει 74 ¤) λέγοντάς μου οτι εκείνη δεν θεωρεί απαραίτητο να κάνει το παιδί και αυτό το εμβόλιο παρόλο που οι άλλες 2 συνάδελφοί της το συστήνουν. Ρωτάω λοιπόν με τη σειρά μου: Το ΕΜΒΟΛΙΟ PREVENAR 13 συνταγογραφείται απο το ΙΚΑ??? Αν ναι, ειναι οι παιδιατροι του ΙΚΑ υποχρεωμένοι να το γράφουν ή είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός?????
εργαζόμενη-μάνα-ασφαλισμενη στο ΙΚΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!