tromaktiko: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ WIND

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ WIND



Τα τελευταία 4 χρόνια έχουμε κάνει σύνδεση WIND πακέτο στρατού , με τους γονείς μου και την αδερφή μου.
Είχα πάρει ένα κινητό στον πατέρα μου ο οποιος ειναι 50 ετών, το οποίο για δύο μήνες εμπαινε μονο του στο internet , παρόλο που είχα απενργοποιήσει την λειτουργία.Το αποτέλεσμα? 1ος μήνας λογαριασμός 350...Είπα να τον πληρώσουμε να τελειώνουμε, και να ρωτήσω τι μπορούμε να κανουμε γιατί είναι άδικο το ποσό .Και αυτό αποδεικνυεται από τα 4 χρόνια που έχoυμε την εταιρεία .Και πείτε μου εσείς , ποιός νοήμων ανθρωπος θα είχε για 2 μήνες , το κινητό του να συνδέεται και να αποσυνδέται ανά 2 λεπτά , ενώ υπάρχουν προσφορές για το νετ. Ερχεται και ο 2ος μήνας 430 ευρώ.Ειπα στον πατέρα μου να κάνει ενσταση , η οποία απαντήθηκε σε 3 μερες και δεν έβρισκε κάποιο σφάλμα στο ποσό ή να έχει γίνει κάποιο λάθος.-Το ότι κύριε WIND , συνδέεται και αποσυνδέεται ανά 2 λεπτά στο ιντερνετ δεν σας λέει κάτι. Ντροπή. Εκμετάλευση. Τέσσερα χρόνια πελάτης σας και σε τέτοιες περιπτώσεις για να κάνετε αρπαχτή , δεν αναγνωρίζετai τιποτα, μόνο το χρήμα. Λυπάμαι.Οσo για τα λεφτα του 2ου μήνα , ξέρετε τι θα πάρετε...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!