tromaktiko: Σχετικά με Τράπεζα Πειραιώς και χρέωση e-banking κωδικούς

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικά με Τράπεζα Πειραιώς και χρέωση e-banking κωδικούς



Τράπεζα Πειραιώς Web banking
Εμένα μου είχαν κάνει κράτηση 5 ευρώ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΥΝ ,τα πήραν ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ από τον λογαριασμό καταθέσεων μου...(http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/τράπεζα-πειραιώς-web-banking.html )
Τους έκανα τρελή φασαρία ,τους είπα ότι θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη και ότι δεν έχουν δικαίωμα να βάζουν χέρι στα λεφτά μου
Ο κάθε υπάλληλος χωρίς ενημέρωση βάζει το χεράκι του και παίρνει όσα χρήματα κρίνει χωρίς να έχει ενημερώσει τον καταθέτη ;
Τελικά επανατοποθέτησαν τα 5 ευρώ που πολύ κακώς είχαν πάρει μόνοι τους και με αυτό το τρόπο
Αυτές οι χρεώσεις είναι απαράδεκτες
Χρησιμοποιείς το e-banking για να μην απασχολείς τους υπαλλήλους ,άρα για δικό τους καλό και από πάνω σε χρεώνουν;



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!