tromaktiko: ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑ ΕΛΛΗΝΑΣ

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑ ΕΛΛΗΝΑΣ



Είμαι 28 ετών ,αστυνομικός για την οικογένειά μου και ΜΠΑΤΣΟΣ για όλους εσάς.
Διαβάζω καθημερινά τις σκέψεις καιτους προβληματισμούς όλων σας.Δεν θα σχολιάσω ότι αρνητικό αναφέρεται εις βάρος της στολής την οποία τιμώ 10 έτη διότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.Χαμογελώ με λύπη όταν όλοι οι ΜΗ-ΜΠΑΤΣΟΙ ξέρουν σε ποιον πρέπει να κάνουν έλεγχο,σε ποιόν πρέπει να βεβαιώσουν παράβαση κτλ και φυσικά το πιο σημαντικό όταν εκτελούν στα τ! ρία μέτρα(με τα λεγόμενά τους)Αστυνομικούς που φέρουν όπλο διότι θα συμφωνήσω πατριώτες που ότι σε κατάσταση πανικού ,εκεί που παίζεται η ζωή σας κορόνα γράμματα,συμφωνώ ότι εσείς όλοι θα πράξετε το σωστό μέσα σε λιγότερο από ένα δεύτερο.Μετά χαράς δηλώνω παραίτηση και σας προσκαλώ-προκαλώ να φορέσετε την στολή του ΜΠΑΤΣΟΥ και να σώσετε την Ελλαδίτσα μας.Αναρωτιέμαι όμως αν έχετε ποτέ σκεφτεί τι θπάρχει μέσα στο μυαλό ενόε ΜΠΑΤΣΟΥ.άραγε να έχει συναισθήματα για τον συμπολίτη του?Άραγε να πονάει αυτός?Να νιώθει φόβο?να κλαίει?Να γελάει?! Να ερωτεύεται?Να πενθεί με τον θάνατο να να να..Φίλοι μου όπου και αν ανήκετε.Αριστεροί ,δεξιοί,αναρχικοί,χρυσαυγίτες,
αντιεξουσιαστές πρέπει όλοι μας να ξεπεράσουμε αυτά που μας άφησαν παρακαταθήκη όλοι αυτοι οι αλήτες που μας έχουν καταντήσει έτσι.Έχουμε εμφύλιο το ξέρετε??Μας λένε ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..και γελάω..ξερετε γιατι??Γιατί το μπουρδέλο έχει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ.Εμείς όχι..Εαν θέλουμε όλοι μας να κάνουμε κάτι τότε θα πρέπει να αποβάλλουμε την αρρωστημένη νοοτροπία μας ,οι μεν ότι φταίνε οι ΜΠΑΤΣΟΙ,και οι δε ότι φταίνε ΟΛΟΙ οι πολιτες.Ας ενωθούμε όλοι.Μας έχουν πουλήσει όλοι αυτοι που ψηφίσατε και τρέχατε πίσω τους με σημαίες πράσινες-μπλε-κόκκινες.Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι σε όλους σας ότι καλύτερο.Το πνεύμα των χριστουγέννων να φέρει χαρά -υγεία και ευτυχία στις οικογένειές σας και σαν ΕΛΛΗΝΑΣ εύχομαι να πεθάνω με την σημαία στο φέρετρό μου γιατί ΕΛΛΗΝΑΣ γεννήθηκα και ΕΛΛΗΝΑΣ θέλω να πεθάνω.Πούλησαν τα πάντα.Την καρδιά μου και την αγάπη μου για το ιερό χώμα της πατρίδας μου δεν θα την πουλήσουν ποτέ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!