tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ"

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ"



Θα ήθελα να απαντήσω στον συμφοιτητή μου από το ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ για την δημοσίευση του σχετικά με τις εικόνες τις οποίες ανέβασε...
Μπορώ και εγώ προσωπικά να σας διαβεβαιώσω οτι οι εικόνες αυτές είναι πραγματικές και είναι αρκετά αποκρουστικές για μια ανώτατη σχολή εν έτοι 2010.
Χθες πληροφορήθηκα πως η σχολή δεν είχε ρεύμα επειδή κάποιοι είχαν αφήσει απλήρωτους λογαριασμούς.Οι καθηγητές μέσα στις τάξεις ισχυρίζονταν πως
δεν είναι μια απλή διαδικασία στο να πληρωθούν οι λογαριασμοί...Στα αυτιά τα δικά μας ακούγονται ΟΛΑ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ!!!!!!Δεν είμαι σε θέση να ξέρω
τελικά γιατί δεν είχε η σχολή ρεύμα,με αποτέλεσμα να ακυρωθούν αρκετά μαθήματα και πολλοί φοιτητές να επιστρέψουν πίσω στην Αθήνα (άσκοπα χρήματα),
όμως σίγουρα κάποιοι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ δεν έκανα σωστά την δουλεία τους και θα ήθελα μια απάντηση απο τους κυρίους...

- Ποιος θα μου δώσει εμένα τα 20 ευρώ βενζίνης + 4 ευρώ διόδια που ξόδεψα τσάμπα αφού τελικα μάθημα δεν έγινε?
Να σημειωθεί πως δεν είναι η πρωτη φορά που ανεβένουμε τσάμπα στην σχολή, πολλοί ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ καθηγητές ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΧΩΡΙΣ
ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε χωρίς λόγο στην σχολή.Τι έχουν να μας πουν για αυτό?

- Θα βγεί κάποιος  να μας πει γιατί η σχολή δεν είχε ρεύμα, θα αναλάβει κάποιος την ευθύνη?

Και τώρα στα δικά μας...ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ!!!!!!ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
Δεν μπορεί το ΑΤΜ που έχεις στις φωτογραφίες να το έσπασε το κράτος ή κάποιος εξωγήινος.
Γίνονται κάποιες καταστροφές τις οποίες τις προκαλούμε εμείς.
-Βαμένοι όλοι οι τοίχοι της σχολής.
-Σπασμένες θέσεις.
-Σπασμένο ΑΤΜ.

Ας σοβαρευτούμε λίγο και εμείς για να μας πάρουν στα σοβαρά.
Δεν ανέχομαι να βλέπω γραμμένους τους τοίχους της σχολής με συνθήματα για κόμματα. ΕΛΕΟΣ..
Δεν ανέχομαι να γίνεται γενική συνέλευση στην σχολή και να έχω ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΜΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ...
Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!