tromaktiko: Για την "επιστολή προς τον πρωθυπουργό"

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Για την "επιστολή προς τον πρωθυπουργό"



Συγχαρητήρια στο φιλο για την ερώτηση "επιστολή" αλλα θέλω να κανω κάποιες παρατηρήσεις-προσαυξήσεις...
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_3558.html)
Το ιδιο κι εγω φιλε μου. Παιρνω κατω απο 800 ευρω, οπως ο περισσοτερος πληθυσμος της χωρας.
Εχω καποιες ενστασεις ομως στα εξοδα που αναφέρεις.
Κατ αρχην ενοικιο 250 ευρω απλα δεν υπαρχει.
Δεν εχω αναψει καθολου καλοριφερ, (εχω βαλει μονωτικη ταινια για να μην παρασυρθω) αλλα τα κοινοχρηστα μου ηρθαν 89 ευρω γιατι εχουμε ολοι ποσοστο λεει κι ας μην το καιμε.
Κινητο 30 ευρω μαλλον με καρτα θα ειναι και μονο για ατομα με cu-what's up και τετοια.
Η δοση αυτοκινητου που αναφερεις ειναι για αυτοκινητο του '95.
Η βενζινη για 15 μερες.
Ξεχασες στα διαφορα να αναφερεις Τελη κυκλοφοριας, διοδια, παρκινγκ και φυσικα κλησεις (οχι γιατι ειμαστε παρανομοι, αλλα επειδη γι αυτο υπαρχουν, για να μας τις κοβουν. Κανενας δεν μπορει να μην κανει ουτε μια παραβαση).
Και μην ξεχναμε οτι ολη η Ελλαδα εχει παρει δανεια που χρωσταει μεχρι θανατου.
Καντε τις προσθεσεις και πεστε στον πρωθυπουργο να το κανει σαν πειραμα να μας πει κι εμας πως βγαινει περα.
Ευχαριστω!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------


ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΔΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ
 Αναγνώστης

-----------------------------------------
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!