tromaktiko: Απόγνωση!

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Απόγνωση!



Α ρε Θεέ  εγώ σε πιστεύω , εσύ?
Πολύ έξυπνος είναι εκείνος που δουλεύει και βγάζει χρήματα, εκείνος που δουλεύει και δεν βγάζει μία λέγεται πολύ μ.....ς!

7 μήνες περιμένω απο το αφεντικό να μου κολλήσει ένσημα και μου το πάει από μήνα σε μήνα, τελικά σήμερα μου ανακοίνωσε μετά από δική μου πίεση ότι από 1/1/2011 θα ξεκινήσει η ασφάλιση μου, καταχάρηκα , είπα να που υπάρχει θεός και αναγνωρίζει την ανάγκη και την υπομονή μου, η πρόταση του όμως δεν είχε ολοκληρωθεί ακόμα , δεν δεσμεύεται λέει ότι θα με πληρώνει! Έφυγε από τα χείλη του με μια απλότητα λες και μου είπε ότι δεν δεσμεύεται για το αν θα μου πάρει  μηχάνημα για καφέ.
Δηλαδή η ένσημα και μισθό ή μισθό χωρίς ένσημα! Α ρε μάνα είσαι τυχερή γιατί τώρα θα δουλεύω για την ψυχή σου.
Άντε τώρα να βρεις δουλεία…
Θεέ μου δεν μας λυπάσαι, άδειο το ψυγείο, μου έκοψαν το κινητό, το αυτοκίνητο τρίζει θέλει service και η μάνα μου με ρωτάει πότε θα παντρευτώ!

αναγνώστης χωρίς δουλεία!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!