tromaktiko: Μια Ελληνίδα....

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Μια Ελληνίδα....



Δεν πίστευα ποτε οτι θα χρειαστεί να έρθω στην ανάγκη να σας στείλω σε ενα άψυχο υλικό την πικρία και τον διαμελισμό της ψυχης μου.......δεν θα σας μιλησω με γλυκα λογια επειδη απευθυνομαι στον πρωθυπουργο της χωρας μου.Θα σας μιλησω σαν ισος προς ισο γιατι ετσι ειμαστε εμεις οι ελληνες.Δεν κραταω τα προσχηματα,αντιδρω και ενισταμαι σαν πολιτης αυτης της χωρας.Εχω το δικαιωμα να σας κρινω μιας και κυβερνατε τη χωρα μου.Εχω το δικαιωμα να σας υπενθυμισω οτι εκλεγηκατε για ενα σκοπο.ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗς ΧΩΡΑς ΜΟΥ.Εχω το δικαιωμα να σας πω οτι με απαγοητευετε καθημερινα και παιρνετε αποφασεις που σε λιγο θα αφανισουν το λαο που [κυβερνατε].Εχετε βαλει πολλους ενοικους σε αυτο το μικρο διαμερισμα και εχει δημιουργηθει συνοστισμος.Οκαθενας κοιταει την παρτι του και δεν συμφωνουν ολοι μαζι για το κοινο συμφερον επειδη προερχονται απο αλλα κρατη-αλλα εθιμα-αλλη κουλτουρα-αλλες θρησκευτικες πεποιθησεις-αλλες σημαιες,αλλου χρωματος........Αποοτι λοιπον καταλαβαινετε η συγκατοικηση δεν προχωραει και ο ιδιοκτητης πρεπει και οφειλει να υπερασπιστει το ακινητο του!Εσεις δεν ειστε ο ιδιοκτητης,εσεις ειστε ο αρχηγος των ιδιοκτητων που οταν λαβαινετε το ηχηρο μηνυμα τους πρεπει να υπακουσετε και να αναδιοργανωθειτε.......Δεν καταλαβαινω γιατι αφου ο λαος σας ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑδεν αλλαζετε τακτικη που θα σωσει την υποληψη σας!!!!!Οταν εχετε καλομαθει καποιους ενοικους και τους χαριζατε ενοικια και τωρα πρεπει να κανετε εξωση ειναι δυσκολο ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑς ΛΑΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΛΟΓΟΔΟΤΕΙΤΕ.αυτος ο λαος σας εδωσε αυτη τη θεση .να διαχειριστειτε την περιουσια του και την κληρονομια του.Αυτος ο λαος ηθελε να ενισχυσετε την κληρονομια και οχι σαν ασωτος υιος να την πουλησετε ,γιατι αυτο δειχνει αχαριστια στους πατερες και στις μαναδες που με αιμα εφτιαξαν και με τσαμπουκα εκρατησαν ψηλα τα φρονηματα των ελληνων.Ειμαστε μια χωρα με πολυ μεγαλη ιστορια και εσεις καλεστηκατε να την αναδειξετε ,οχι να την αφανισετε......Αυτη η πανεμορφη μικρη χωρα με τους ιδιομορφους αλλα ζεστους ελληνες ειναι οτι καλυτερο υπαρχει και ΕΠΡΕΠΕνα εχετε βαλει στοιχημα να γραφτειτε στην ιστορια σαν θεμελιωτης και οχι σαν υπηρετης ξενων συμφεροντων.Σας προειδοποιησα οτι θα ειμαι σκληρη αλλα εις το ονομα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑςαυτη που εσεις ισχυριζεστε οτι εχουμε οφειλετε να προβληματιστειτε και να αναθεωρησετε αν δεν ειναι τωρα πια αργα....ευχομαι να πονεσατε η εστω να ενοχληθηκατε οσο ποναω εγω καθε μερα, οσο προβληματιζομαι για τα 3 παιδια μου και δεν ξερω αν θα εχω στο τελος τη τυχη να τους παραδοσω αυτο που παρεδωσαν σε μενα,ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!