tromaktiko: Σεβασμός στους πολύτεκνους

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Σεβασμός στους πολύτεκνους



Συνάδελφοι που διαμαρτύρεστε: ότι δεν θέλετε να πληρώνετε εσείς για τα παιδιά μας ή για τις λάθος επιλογές μας κλπ όπως λέτε...

Εμείς δεν διεκδικούμε να πληρώνετε εσείς για τα παιδιά μας... ΚΑΤΑΛΆΒΕΤΕ ΤΟ!
Τα επιδόματα(των 44,5Ε/ανήλικο παιδί) είναι μία έμμεση επιστροφή(μερική) του ΦΠΑ, που πληρώνουμε εμείς(δικά μας χρήματα) λόγω των πολλαπλών αγορών που κάνει η οικογένεια μας στο Κράτος.
Μάθετε επίσης ότι αυτά τα παιδιά μου, θα δουλεύουν αύριο ως κορόϊδα μια ζωή, για να πάρετε εσείς σύνταξη.
Τα σκυλάκια σου κ.Αναγνώστη που ανέφερες, τι προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο;
ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ! Αν ζούσα σε μία άλλη χώρα της Ε. Ένωσης, δεν θα χρειαζόταν να δουλεύουμε καν, και θα ζούσαμε από αυτά τα πλούσια επιδόματα που δίνουν εκεί!
Είμαι εκπαιδευτικός... και υπήρχε όπως θα ξέρεις, ένας νόμος για το διορισμό μας, αυτός λοιπόν καταργήθηκε κατά απαίτηση της ΟΛΜΕ καθότι έλεγε... όχι στο διορισμό τους, αλλά να τους δίνετε επιδόματα!!!
Είμαι εκπαιδευτικός Μηχανικός και ζητώ από την υπηρεσία μου άδεια για να ασκώ παράλληλα το επάγγελμα μου(εκτός των ωρών εργασίας μου και δεν μου δίνουν άδεια...). Ποιος σου είπε ότι εμείς οι πολύτεκνοι φοβούμαστε την εργασία; Συνάδελφε, λίγος σεβασμός δεν βλάπτει!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!