α) Ο ιδιώτης θα παρέχει καλύτερες υπηρεσίες και οι υπάλληλοί του θα δουλεύουν και δεν θα κάνουν στάσεις εργασίας όποτε τους κάνει κέφι, γιατί ή θα πέρνουν πόδι ή θα αφαιρούνται οι ώρες από το μισθό.
β) Τα ΜΜΜ, θα έχουν ΠΑΝΤΑ κερδος, χωρίς μεγάλες αυξήσεις εισιτηρίων, γιατί πιθανότατα ο ιδιώτης - και για να έξασφαλίσει το κέρδος του αλλά και για να καλύψει τις απαιτούμενες θέσεις εργασίας -θα έχει τον παλιό εισπράκτορα τον οποίο κάποιοι έξυπνοι τον κατάργησαν ακι από τότε όλα τα ΜΜΜ, είναι ελλειματικά. Γιατί άν νομίζετε οτι ο ελεγκτής κάνει τη δουλειά του σωστά ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ. Ο έλεγχος πρέπει να γίνεται όταν ανεβαίνει κάποιος στα ΜΜΜ και όχι όταν κοντεύει να κατέβει. Άν υπήρχε ο εισπράκτορας ένα ΜΜΜ την ημέρα που μεταφέρει 1000, επιβάτες θ! α εισέπρατε ποσό που αντιστοιχεί, με δεδομένη την μεταφορά ειδικών ομάδων, όπως φοιτητές, μαθητές, ηλικιωμένοι, ΑΜΕΑ, στρατιωτικοί κλπ. Τώρα όλοι όσοι θέλουν να πάνε βόλτα τζάμπα, πηγαίνουν και δεν πληρώνουν. Και μη μου πείτε οτι δεν το έχετε δει ποτέ, γιατί τότε θα πιστέψω οτι δεν πήρατε ποτέ σας ούτε ένα λεωφορείο. Και κάτι άλλο. Τις αποφάσεις τις παίρνουν άλλοι και δεν ρωτούν ότι και να κάνουμε εμείς. ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ