tromaktiko: Για όλες τις καταγγελίες για το e-shop

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Για όλες τις καταγγελίες για το e-shop



Κατ' αρχήν θα ήθελα να πω πως δεν δουλεύω και δεν έχω καμμία σχέση προσωπική με το e-shop ή τους ιδιοκτήτες τους.
 Και ήδη μερικοί θα πουν "ναι καλά" γιατί από τα γεννοφάσκια τους έχουν μάθει να μην πιστέυουν κανέναν αλλά αυτό είναι πρόβλημα της δικής τους μικροπρέπειας οπότε μεγειά και με χαρά τους. Για τους υπόλοιπους λοιπόν: Εδώ και πάρα μα πάρα πολλά χρόνια αγοράζω από το e-shop ακόμα και όταν είχα μαγαζί και μάλιστα από επαρχία (Άργος Αργολίδος). ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με ο,τι αγόρασα ή με την ευγένια ή εηυπηρέτηση των πα!
ιδιών τόσο του υποκαταστήματος στο Άργος ή στο τηλεφωνικό κέντρο στην Αθήνα. Από τις εκατοντάδες ίσως παραγγελίες που έχω κάνει, τα πάντα ήταν τέλεια εκτός από έναν επεξεργαστή μια φορά (στραβωμένο pinάκι) οπου αλλάχτηκε με ένα μόνο τηλέφωνο και ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟΝ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΕΙΧΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Επίσης κανένα πρόβλημα στις τιμολογήσεις όταν είχα μαγαζί και αποδείξεις τώρα. Κανένα επίσης πρόβλημα στις αλλαγές προϊόντων εάν δεν μου έκαναν. ΠΟΤΕ δεν είχα στα χέρια μου μεταχειρισμένα και βλακείες που ακούω. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!! Και μιλάω σαν πελάτης πιστός και εδώ και χρόνια και όχι σαν βαλτός από άλλα μαγαζιά όπως βλέπω και ας το παίζετε Κινέζοι. Θα ήθελα λοιπόν και πάλι να ευχαριστήσω το e-shop για όλα αυτά τα χρόνια που προσφέρει πεντάστερες υπηρεσίες και μάλιστα σε πάρα πολύ καλές τιμές.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!